کرمان ، بم، میمند و شهداد

مدت زمان: 4.5 روزه
مبداء : کرج
مقصد : کرمان
تاریخ اجرا: 1 الی 5 فروردین
رزرو حداقل | حداکثر : 1 - 23 نفر
ظرفیت تور : 17
حمل و نقل : اتوبوس
بازدید از روستای میمند، باغ شاهزاده ماهان، آرامگاه شاه نعمت الله، پدیده های شگفت انگیز کلوت های ثبت جهانی شهداد، ارگ خشتی بم،کویر فهرج، مجموعه گنجعلی خان (بازار و حمام)، باغ موزه هرندی، باغ فتح آباد، گنبد جبلیه و مشتاقیه و ...

جاذبه های مورد بازدید:

پدیده شگفت انگیز کلوت ها و کویر شهداد، ارگ بم، مجموعه تاریخی گنجعلی خان کرمان (بازار، حمام، کاروانسرا)، باغ شاهزاده ماهان، آرامگاه نعمت الله ولی، باغ فتح آباد، روستای تاریخی و دستکند میمند، گنبد مشتاقیه، باغ موزه هرندی و ... 

دوست دارم به این سفر بروم چون:

  • قرار است از باغ شاهزاده ماهان و آرامگاه باصفای شاه نعمت اله ولی دیدن کنم.
  • به بازار خان بروم و حمام گنجعلی خان کرمان را ببینیم.
  • در این سفر قرار است از کلوت های ثبت جهانی شهداد کرمان دیدن کنم و دل به دل کویر لوت بسپارم.
  • تجربه سفری خاطره انگیز؛ چون از روستای ثبت جهانی میمند و کیچه های دستکند آن بازدید می کنیم.
  • از ارگ بم ، بزرگترین بنای خشتی جهان و اثر ثبت جهانی یونسکو بازدید خواهیم داشت.

توضیحات تکمیلی برنامه

نوع تور : همگانی

منظور از تورهای همگانی

این نوع سفرها ترکیبی از انواع گوناگون سفرهای طبیعت گردی، فرهنگی و ماجراجویانه می باشد و به گونه ای طراحی شده تا اکثر افراد مختلف با رده های سنی و علایق متفاوت بتوانند در آن شرکت کرده و با جنبه های جدیدی از سفرهای گروهی آشنا شوند.گرچه شاید در نگاه نخست این گونه سفرها با سفرهایی که خانواده ها و اشخاص با خودروهای شخصی میروند تفاوتی نداشته باشد ولی باید گفت این گونه سفرهای ( به گفته خود مسافران ) دارای ویژگی هایی است که آنها را از سفرهای شخصی متمایز می کند. از جمله بودن و آشنایی با افراد جدید، دیدن جاهایی که معمولا به خاطر عجله در رسیدن به مقصد و یا رانندگی و خستگی به آنها توجهی نداشته اند و همچنین آگاهی از تاریخ و فرهنگ و چگونگی اقلیم یک منطقه توسط راهنما و...

شرایط شرکت کنندگان در این سفر

گروه های هدف

با توجه به هدف اصلی این گونه سفر ها مبنی بر ایجاد تنوع و روحیه ی سرزندگی در عموم مردم و آشنایی هرچه بیشتر آنها با سفرهای مسئولانه و آموزش و آگاه سازی در رابطه با گردشگری پایدار، تمامی خانواده ها و افراد علاقه مند به سفرهای گروهی، مخاطبان این سفرها می باشند .
در اینگونه سفرها معمولا بازدید از چند سایت طبیعی یا فرهنگی و یا تلفیقی از هردو گنجانده می شود. البته اینگونه برنامه ها نه سختی برنامه های طبیعت گردی را دارند و نه به میزان تورهای ویژه ی فرهنگی اطلاعات خاص تاریخی و فرهنگی ارائه می شود. بلکه سعی می گردد تا برنامه ای بینابین برای مسافران در نظر گرفته شود تا ضمن تحقق اهداف اولیه البرزمن مسافران نیز به حداکثر مطلوب خود دست یابند .

قوانین تورهای همگانی

قوانین کلی این تورها

1- در سفرهای همگانی البرز من محور سفر بر روی تغیرات جدید در روحیه ی مسافر است. یعنی در این سفرها سعی میشود مسافران خستگی جسمی و روحی ناشی از کار روزمره را از طریق ارتباط با افراد، قرار گرفتن در محیطی شاد و دوستانه، بازدید از اماکن جدید و تجربه ها ی نو از تن به در کنند .
2- سفرهای همگانی البرزمن مبتنی بر لذت حداکثری از خود سفر و تجربه های نو می باشد. بنابراین در اینگونه سفرها از لوکس گرایی و هتل نشینی صرف پرهیز شده و در عین حال سعی می شود تا بهترین امکانات موجود در مناطق برای رفاه مسافران در نظر گرفته شود .
3- بازدید از روستاها و جوامع محلی و اماکن جدیدی که شاید با وجود نزدیکی به محل زندگی افراد، تا کنون توجهی به آن نشده باشد ، از اهداف این گونه تورهاست .
انتظار می رود همسفران عزیز به موارد فوق توجه لازم را داشته باشند و با اگاهی لازم در این گونه سفرها شرکت نمایند.

مدت تور چهار و نیم روزه
تاریخ و ساعت حرکت 18 غروب چهارشنبه 1فروردین1403
مبدا حرکت کرج - میدان شهید آجرلو (سپاه)
نوع وسیله نقلیه اتوبوس 25 نفره VIP
وعده های غذایی چهار وعده صبحانه، سه وعده ناهار
شهرها و استان های مورد بازدید کرمان، بم، میمند، ماهان، شهداد
وسایل مورد نیاز در نظر داشتن وعده های شام و یک وعده ناهار، کارت شناسایی (شناسنامه برای زوجین)، لباس مناسب فصل، کفش مناسب پیاده روی، بالشت گردنی، پتو سفری، ملحفه ، لوازم بهداشتی فردی، شارژر موبایل و دوربین،کلاه و عینک آفتابی، لیوان شخصی و غیر یکبار مصرف و سایر لوازم فردی
نکات مهم

نکات مهم و قابل توجه:

1- مسیر با ماشین در روز رفت و برگشت حدود 14 الی 15 ساعت می باشد . (با احتساب توقف ها در مسیر)
2- با توجه به پیاده روی حدودا دو ساعته لباس و کفش مناسب پیاده روی و طبیعت گردی همراه داشته باشید. پیاده روی و گشت ها به صورت شهرگردی و سبک می باشد .
3- در مسیر رفت و برگشت محل مناسبی برای تهیه ناهار وجود ندارد، بهتر است همسفران یک وعده غذایی سبک و قابل صرف در اتوبوس به همراه داشته باشند.
4- همراه داشتن کارت شناسایی (شناسنامه برای زوجین الزامی) است..
5- وعده های شام بر عهده همسفران می باشد.
6- در مسیر رفت محل مناسبی برای تهیه شام وجود ندارد، بهتر است همسفران یک وعده غذایی سبک به همراه داشته باشند.
7-تمام برنامه ها در صورت مساعد نبودن شرایط آب و هوایی، عوامل محیطی یا فنی و ... بنا به صلاحدید لیدر و مجموعه قابلیت جابجایی دارند.
8-اتاق ها دو تخته می باشد.
9-اگر رزرو هتل اعلام شده به دلیل مشکل و اتفاقاتی که از کنترل کارگزار خارج میباشد ( اعم از اعلام خرابی، مشکلات تاسیساتی و ...) از سوی هتل کنسل گردد، کارگزار هتل دیگری را با همان درجه و ستاره جایگزین می نماید.
10-امضای قرارداد یا خرید تور به صورت الکترونیک از طرف مسافر یا نماینده وی، به منزله مطالعه دقیق مشخصات سفر، آگاهی کامل از مفاد قرارداد، شرایط ابطال سفر و اطلاع از کلیه لوازم ضروری و شخصی مورد نیاز سفر بوده و کلیه مسئولیت های ناشی از عدم توجه به مفاد این پیوست متوجه مسافر خواهد بود 

شب حرکت

غروب حرکت به سمت استان کرمان و شهر بم

خدمات تور

در این روز

ناهار
-

شام
گردشگر
در مسیر

اقامت
دراتوبوس
-

روزاول

صرف صبحانه در مسیر، بازدید از اثر ثبت جهانی ارگ خشتی بم، صرف ناهار، حرکت به سمت کرمان ، تحویل هتل و استراحت، غروب بازدید از باغ فتح آباد، گنبد جبلیه و بازگشت به هتل، اقامت

خدمات تور

در این روز

ناهار
البرز من

شام
گردشگر

اقامت
کرمان
هتل

روز دوم

صرف صبحانه، حرکت به سمت ماهان، بازدید از باغ شاهزاده ماهان و آرامگاه شاه نعمت الله ولی، صرف ناهار، حرکت به سمت شهداد، بازدید از کلوت ها و کویر شهداد، بازگشت به هتل و استراحت

خدمات تور

در این روز

ناهار
البرزمن

شام
گردشگر

اقامت
کرمان
هتل

روزسوم

صرف صبحانه، بازدید از گنبد مشتاقیه، باغ موزه هرندی، تایم آزاد جهت صرف نهار، بازدید از مجموعه گنجعلی خان ( بازار و حمام)، بازگشت به هتل و استراحت و اقامت

خدمات تور

در این روز

ناهار
گردشگر

شام
 گردشگر

اقامت
کرمان
هتل

روز چهارم

صرف صبحانه، جمع آوری وسایل و تحویل هتل، حرکت به سمت روستای ثبت جهانی میمند، بازدید از معماری صخره ای زیبا و بی نظیر روستا، صرف ناهار در مسیر بازگشت به تهران و کرج

خدمات تور

در این روز

ناهار
البرزمن

شام
 -

اقامت
-

• چنانچه سفر به حد نصاب مورد نظر متناسب با ظرفیت آن نرسد، البرزمن مجاز به ابطال آن و موظف به استرداد وجوه دریافتی به مسافر می‌باشد.
• در طول سفر به همراه داشتن کارت شناسایی در هنگام اجرای تور و بازدید ها الزامی می باشد.
• در صورتی که مقامات انتظامی یا جامعه به هر دلیلی از ورود گردشگر به مقصد ممانعت کنند، هیچ گونه مسئولیتی بر عهده البرزمن نخواهد بود. در چنین شرایطی راهنما می تواند در صورت داشتن زمان لازم و شرایط مناسب، مسیر سفر را تغییر دهد و گردشگر ملزم به تبعیت از راهنما خواهد بود.
• برخی از جاذبه های گردشگری ایران محدودیت زمانی جهت بازدید دارند به این صورت که در روزهای خاصی از هفته تعطیل هستند، بنابراین بسته به تاریخ و روز سفر ِگردشگر این امکان وجود دارد که در برخی از پکیج ها، سایتی حذف و گشتی دیگر جایگزین آن گردد.
• برخی از سایت ها و جاذبه های مورد بازدید بکر در ایران دارای مسیرهای دسترسی دشواری هستند، بنابراین هنگام خرید تور، به نوع و درجه سختی پکیج انتخابی خود و نکات مربوطه آن دقت فرمایید.
• حفظ اموال و مدارک شخصی در طول سفر و اقامت در شهر مقصد به عهده مسافر بوده و در صورت مفقود شدن و یا صدمه وارد شدن به اموال، البرزمن هیچ مسئولیتی ندارد.
• رعایت پوشش طبق عرف و قوانین جامعه ایران اسلامی الزامی است.
• احترام گذاشتن به فرهنگ و آداب و رسوم مقصد الزامی است.
• در صورت بروز هرگونه مزاحمت، اخلال، رفتار خلاف شئونات اسلامی و ارزش های فرهنگی و بومی در طول سفر توسط گردشگر، راهنما موظف است ضمن گزارش مراتب به البرزمن تصمیم لازم را در خصوص ادامه یا عدم ادامه حضور این مسافر در ادامه سفر اتخاذ نماید.
• رعایت اصول و موازین لازم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.
• همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع می باشد.
• ورود به حریم شخصی خانه های شهر مقصد ممنوع است.
• با خرید محصولات محلی به اقتصاد بومی مقصد خود کمک کنید.
• از ریختن زباله در معابر منطقه و سایت مورد بازدید خودداری فرمایید.
• جهت بازدید از سایت ها و مناطق مورد بازدید خود در مسیرهای مشخص شده قدم بگذارید.
• از آسیب زدن به طبیعت منطقه و اماکن مورد بازدید جدا خودداری فرمایید.
• مسافر می بایست در طول گشت کلیه ضوابط حاکم بر سفر را پذیرفته و در صورت وارد نمودن هرگونه خسارت به محل های اقامت، وسایل حمل و نقل و مکان های مورد بازدید، شخصاً مسئول پرداخت خسارت وارده خواهد بود.
• در طول سفر از شوخی های خطرناک اجتناب نمایید.
• هرگونه مشکلات و هزینه ناشی از عدم آمادگی جسمانی یا عدم آگاهی مسافر از وضعیت جسمانی خود و یا امراض احتمالی مسافر در طول سفر بعهده مسافر خواهد بود.

قیمت برای هر نفر/ از

رزرو
کل:
تومــان 9,850,000
در حال حاضر در دسترس نیست
حرکت در
18:00:00
این تور درحال حاضر 17 نفر ظرفیت دارد

هنگام رزرو سوالی دارید؟ با ما در ارتباط باشید !

02634104 tour@alborzeman.ir Whatsapp پشتیبانی سوالات پیش از خرید