clear

مورخ 95/11/22
راهنما: آرمان نظری

به نام خداوند بخشنده و مهربان
صبح روز بیست و دوم بهمن ماه برای راهپیمایی به سمت آبشار یخی خور راهی جاده چالوس شدیم... روز قبل از حرکت ما برف های بلورین پهنای مسیر را کاملا سفید پوش و چشم اندازی بسیار زیبا خلق کرده بودند...
در ابتدای مسیر همسفران برای اشنایی بیشتر از یکدیگر خودشان را معرفی کردند تا به رستوران رسیدیم

نمای زیبا از سد و کوه های پوشیده از برف یک محفل رویایی را برای میل کردن صبحانه مهیا کرد و بعد از میل کردن صبحانه به مسیر ادامه دادیم...
به ابتدای مسیر پیدا روی نزدیک شدیم، کوله های خود را آماده پیاده روی کردیم و بندهای کفشهایمان را محکم بستیم...
به خاطر برف بسیار مسیر به سمت آبشار با کمی سختی همراه بود که همسفران با همدلی و اتحاد توانستن از سختی مسیر کاسته و به راحتی به آبشار برسند...
بعد از خوردن ناهار در زیر آبشار، به خاطر سرما و سایه ای که در زیر آبشار گسترده بود ما را مجبور به بازگشت سریعتر کرد...
کوله ها رو جمع کردیم و راهی مسیر برگشت شدیم، در بین مسیر همسفران از بالا تپه های برفی سرسره بازی کردند...
به ماشین رسیدم و نزدیک به پایان مسیر می شدیم و دیگر وقت دل کندن از همسفران خوبمان فرا رسیده بود...
اینگونه برگی دیگر از برگ زندگیمان نیزدر کنار یکدیگر نوشته شد و به خاطرات پیوست،
به امید دیدار تک تک شما خوبان در سفرهای آینده شما رو به خداوند منان می سپارم !35

راگا - راهنمایان گردشگری البرزمن

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.