× سفرنامه و تصاویر تورهای بهار 93

سفرنامه تور آبشار شله بن طالقان
مورخ 1393/1/22
راهنمایی تور:شهام نخبه زعیم

این جمعه قصد سفر به ييلاق زيباي طالقان و آبشار شله بن رو داشتيم كه طبق معمول همسفران قبراق و سحر خيز البرز من سر ساعت مقرر در ميدان سپاه حضور داشتن !60 و سريع راهي طالقان شديم، هنوز از كرج خارج نشده بوديم كه چند تا از مسافراني كه تجربه اولشون بود بانگ ما سردمون رو سر دادند !73 ! و ما هم سريع بخاري ماشين و روشن كرديم . البته با توجه به فصل بهار و هواي بهاري احتمال سرد بودن و حتي خيس شدن هم هست كه من اين نكته رو به همسفرانمون گوش زد كردم. !30
اول حركت یه توضيحات كلي در خصوص سفر داده شد، برنامه معارفه هم بعد از اینکه دو نفر از همسفرامون در هشتگرد به گروه اضافه شدن، بین مسافرها انجام شد. !27
خیلی زود به رستوران مورد نظر در روستای زیاران، برای صرف صبحانه رسیدیم و بعد از صبحانه به سمت طالقان حرکت کردیم،

در حین مسیر در مورد طالقان توضيحاتي به همسفرانمون دادم، و در گردنه توقف كرديم تا هم مسافرانمون يه آب و هوايي عوض كنن و هم من يه توضيحاتي در خصوص رشته كوههاي البرز بدم . كه البته در اون لحظه هوا خيلي خوب بود و آقا رضای عزيز حركات خارق العاده اي انجام ميداد كه در نوبه خودش كم نظير بود

وارد جاده فرعی روستای خسبان شدیم و رسيديم به جايي كه قرار بود پياده روي مونو شروع كنيم كه بخاطر بارش هاي شب گذشته زمين كمي گلي شده بود ولي اين چيزي نبود كه همسفرهاي پر جنب و جوش البرز من رو از حركت كردن نگه داره . توي مسير هم كمي چوب خشك جمع كرديم واسه تدارک چايي ذغالي!! !40

وقتي رسيديم به آبشار هوا كمي آفتابي تر شده بود و بعضي از بچه ها از كنار آبشار شروع كردن به صعود كردن و حتي بعضيا هم تا روستاي بزج بالا رفتن و برگشتن ، بعضيا هم كه حسابي گشنشون بود سريع سفره ناهار و آماده كردن و يه سري از بچه هاي با ذوق هم، رفتن كنار آبشار تا عكس يادگاري و هنرمندانه بندازن

من و يكي از همسفرهاي عزيزمون مشغول برپا كردن آتش شديم كه با خيس بودن چوب ها چالشهايي داشتيم كه در نهايت ما پيروز شديم

دوستاني هم كه از صعود برگشتند و از حال و هواي خوب اون بالا گفتن كه خيلي وسوسه انگيز بود. !15

بعد از چند ساعتي كنار هم بودن و لذت بردن از طبیعت به سمت اتوبوس راه افتادیم که در راه برگشت با همسفرهاي پر نشاط البرز من، یه فوتبالي هم بازي كرديم، هر چند زمانش خيلي كم بود ولي خيلي چسبيد.

دم دم هاي غروب هم كنار سد طالقان توقف كرديم و گروه عكاس ها، كلي عكس گرفتن كه شامل پرشي ، در هم ، رومانتيك و .... ميشد

داخل اتوبوس و در مسیر برگشت به سمت کرج، اول متارنه بازي كرديم كه تيم بالا طالقان ! با نتيجه ٣ به ١ برنده شد. !51 بعد از متارنه تيم پايين طالقان ! كه طاقت باخت رو نداشت اونارو به بازي پانتوميم طلبيدن تا جبران كنند، و موفق هم شدن... و اینجوری بود که در طی مسیر برگشت سرگرم بازی بودیم و نهایتا در میدان سپاه از همه همسفرا خداحافظی کردیم. !4
بالاخره این سفر هم به با کلی خاطرات شیرین به پایان رسید، اميدوارم به همگي خوش گذشته باشه به اميد ديدار در سفر هاي آتي . !12
Last edit: 10 سال 2 هفته قبل by travelloug.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: solimani, ahmadreza, عبدزاده, سمیه

10 سال 2 هفته قبل - 10 سال 2 هفته قبل #833 توسط solimani
زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.
خیلی خوب بود !23 به من که خیلی خوش گذشت !47
ممنون ازتمامی همسفران !27 (بخصوص پژمان خوبم) !32
چقدرزیبابودمنطقه چه آبشاری خوشحالم بودم ودیدم :ohmy:
شهام عزیزعالی بودی تشکر !59
Last edit: 10 سال 2 هفته قبل by solimani.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: travelloug, ahmadreza, mahsa_shamim, سمیه, اسدی

• نسترن
  • نسترن's Avatar
  • بازديد كننده
10 سال 2 هفته قبل #834 توسط نسترن
همین طور که داشتیم به سمت آبشار میرفتیم اونم پیاده ..دونفر هم به ما اضافه شدن که دوست عزیزم مینا و مادرش بودن ..و باعث شدن به همه خوشی های اون روز دیدار دوست هم اضافه بشه ..
با تشکر از تورلیدرهای محترم و سایر همسفران !12

10 سال 1 هفته قبل #838 توسط اسدی
باسلام به همه دوستان امیدوارم همیشه خوش خرم سر خوش باشید روزهای خوبی در کنار هم داشته باشیم !32 معلومه روز خوبی بوده به همه خوش گذشته !74 جای من خالی باشه یادتون باشه رفتید و خدا رو نبردید اگر خدا بود بهتون بیشتر خوش میگذشت !15 !15 !15 !71 با تشکر از همه دوستان امیدوارم سفر بعدی با شما هم سفر باشم !75