× سفرنامه و تصاویر تورهای بهار 93

سفرنامه تور ماسوله
مورخ 93/2/26
راهنمای تور:میثم کریمی نیا

یه روز زیبای بهاری به همراه همکارم خانم زارع و دوستان عزیز همسفرمون عازم شهر ماسوله شدیم. پس از صرف صبحانه در یکی از رستوران های بین مسیر گوله به سمت ماسوله حرکت کردیم. !66
ساعت 10 صبح به موزه میراث روستایی رسیدیم و دوستان در اون به گردش پرداختن و منم توضیخاتی دادم تا بیشتر با فرهنگ مردم گیلان آشنا بشن.

بعد از بازدید از موزه میراث روستایی رفتیم برای صرف ناهار. ناهار رو تو یه هتل 3 ستاره نزدیکای ماسوله خوردیم. یه غذای خوشمزه تو یه رستوران با یه منظره عالی !17
بعد از ناهار به سمت روستای ماسوله حرکت کردیم. در طول مسیر من توضیحاتی در مورد تاریخ روستای ماسوله دادم تا رسیدیم به روستا و گشت در روستا آغاز شد.

مشغول گرفتن عکسای یادگاری شدیم و دوستان به خرید سوغاتی مشغول شدن

بعد بازدید از روستا عازم بازگشت به کرج شدیم. در بین مسیر توقفی برای خرید زیتون داشتیم و یه توقف هم در کنار سد منجیل داشتیم تا غروب زیبای خورشید رو در اونجا شاهد باشیم.

و اینگونه بود که یه سفر به یاد موندنی با مسافرایی خوش اخلاق به پایان رسید.
Last edit: 9 سال 11 ماه قبل by alborzAD.