× سفرنامه و تصاویر تورهای بهار 93

مورخ 93/3/2
راهنمای تور:شهام نخبه زعیم

با سلام خدمت همه دوستان
این جمعه صبح با یک گروه 40 نفره از همکاران شرکت پنبه ریز، به سمت طالقان و روستای زیبای حسنجون رهسپار شدیم تا در کنار هم به موسیقی دلنشین طبیعت گوش بسپاریم. !23
اين دفعه قرار حركتمون مقابل مترو گلشهر بود، ساعت ٨:٠٠ صبح. كم كم همسفرانمون يكي بعد از ديگري و پر نشاط از راه رسيدند. که البته با نيم ساعت تاخير برنامه مون رو شروع كرديم
از همون اول سفر همسفرهامون بسيار پر شور و نشاط بودند !15
اون روز چون كمي تاخير داشتيم صبحانه رو كمي ديرتر و تووی همون رستوران هميشگي خورديم !49
البته بعد از صرف صبحانه همه همسفرانمون با خواندن ترانه پنبه ريز تو محيط رستوران شور و نشاط زيادي به جمع دادن. بعد از عكس گروهي و تكي و دوتايي

راهي مسير حسنجون شديم.
بخاطر بارونی که در شب گذشته باریده بود هوا بسیار لطیف و دل انگیز شده بود.
به روستای حسنجون رسیدیم و بعد از عبور از روستا سرحال و پر انرژي به سمت طبیعت و منطقه کوهستانی حسنجون رفتیم، و در طی مسیر پیاده روی دوستان با گرفتن عکس، خاطرات و زیبایی های طبیعت منطقه رو ثبت میکردن.

در مسیر يه لاسرتا ( نوعي مارمولك ) ديديم و من طبق معمول با احتیاط این خزنده زیبا رو گرفتم تا همسفرا بتونن از نزدیک اون رو ببینن و توضيحاتي در خصوص خرافات هايي كه در خصوص مارمولك ها هست و همينطور سبك زندگي منحصر به فردشون در اختیار همسفرا گذاشتم که امیدوارم براشون جذاب بوده باشه.

سپس این خزنده زیبا رو مجددا در همون جا رها کردم تا به زندگی خاص خودش در این طبیعت زیبا ادامه بده.
حدود يكي دو ساعت پياده روي كرديم و يه جاي دبش اتراق كرديم ، همسفرهامون هم زير انداز هاي خودشونو پهن كردن و با چایی آویشن آتیشی ویژه االبرزمن ازشون پذیرایی کردیم !54

بعد از صرف نهار و كمي استراحت و كلي بگو و بخند برگشتيم سمت ماشين. در کنار دریاچه سد طالقان هم توقف کوتاهی داشتیم. بعد از کمی گشت و استراحت به سوی کرج رهسپار شدیم.

تو مسير برگشت هم بچه هاي شاد و پُر از انرژي پنبه ريز جمعمون رو داغ نگه داشتن تا به كرج برسيم . حدود ساعت ٨ بعدازظهر با کلی خاطرات خوب از همسفرامون خداحافظی کردیم.
اميدوارم باز باهم همسفر باشیم !29
خدا نگهدار. !35
Last edit: 9 سال 11 ماه قبل by alborzAD.

• طاهر

یه روز فوق العاده بود :)
بعضیا همش اینجوری بودن !15
بعضیا هم اینجوری !11
چند تا هم دوست دوست داشتنی پیدا کردم مثل سهیلا جووون !27 هنوزم منتظرتم هاااا سهیلا جان !35
یه عالمه خوش گذشت ...ممنون از همه دوستای گلم و از همه مسئولای تور مخصوصا آقای شهام و سهیلای عزیز !25 !25 !25 !25 !25 !25

• مسعود
  • مسعود's Avatar
9 سال 11 ماه قبل - 9 سال 11 ماه قبل #909 توسط مسعود
سلاااااااااااااااااام بر همه برو بچ پنبه ریز و مسئولین تور البرز من، علی الخصوص آقا شهام و سهیلا خانم. خیلی خیلی ممنون. علت مهم خوش گذشتن اردو صمیمیت و دوستی بی ریای همه گروه بود. بچه ها متشکریییییییییییییییییییییییییییییییییییم. !35 !25

• مسعود
  • مسعود's Avatar
9 سال 11 ماه قبل #910 توسط مسعود
بچه ها ما بهترینیم !28

• ناشناس
  • ناشناس's Avatar
9 سال 11 ماه قبل - 9 سال 11 ماه قبل #911 توسط ناشناس
یه روز خوب کنار بچه های خوب (بهترین ها لایق بهترین هستن)