× سفرنامه و تصاویر تورهای بهار 93

مورخ 93/3/30
راهنمای:سهیل صالحی

با سلام به همه همسفرای عزیز
این جمعه تصمیم گرفتیم به منطقه ییلاقی شهرستانک سفری یک روزه داشته باشیم اول صبح خودمون رو برای حرکت آماده کردیم. !17
جاده چالوس مثل همیشه یه مقدار شلوغ و پر تردد بود. به مسیر ادامه دادیم تا به روستای شهرستانک رسیدیم. یه اتفاق خوشایندی که در روستای شهرستانک افتاده اینه که یکی از اهالی روستای شهرستانک با سلیقه مدرسه قدیمی شهرستانک رو به رستوران و اقامتگاه تبدیل کردند. !25
صبحونه رو اونجا خوردیم و در کوچه باغ های با صفای شهرستانک و در کنار آب زلال رودخانه که از ارتفاعات سر چشمه می گرفت، ادامه مسیر دادیم تا به محل مرود نظر برسیم.

بعد از یک ساعت پیاده روی توقف کردیم و کنار رودخانه حسابی آب بازی کردیم. بعد از این که همه خیس شدند زیر نور آفتاب قدم زدیم تا به کاخ ناصرالدین شاه رسیدیم از کاخ و طبیعت اطرافش حسابی لذت بردیم.

تازه کلی هم وسطی بازی کردیم و دوباره بچه ها کلی آب بازی کردند البته این سری با قابلمه.... !1

بعد از ناهار و استراحت تو مسیر برگشت آش خوشمزه ای تو حیاط مدرسه رو نیمکت های دبستان خوردیم که همه گروه رو یاد خاطرات کودکی شون انداخت.

تووی ماشین و در مسیر برگشت بازی کردیم و آواز های دسته جمعی خوندیم تا این که به کرج رسیدیم . !23

و همیشه به یاد داشته باشیم، از طبیعت لذت ببریم و آن را حفظ کنیم

به امید دیدار !35
كاربر(ان) زير تشكر كردند: اسدی, elham

• ناشناس
  • ناشناس's Avatar
  • بازديد كننده
9 سال 10 ماه قبل #959 توسط ناشناس
متشكر از هماهنگي برنامه و تشكر از ليدر و لادن خانم.
پيشنهاد مي كنم از عكس هاي گروهي هم در برنامه ها حداقل 2 مورد گرفته شود تا براي يادگاري از دوستان همسفر در تمام گزارشات البرز من حفظ شود.
طبيعت بكر شهرستانك البته سمت كوه و آبشار هميشه ار منظر به ياد ماندي البرز زيبا هستند.
به اميد ديدار مجدد همه دوستان در سفر هاي بعد.