× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

مورخ 94/2/4
راهنما: میثم کریمی نیا

یه روز دیگه یه سفر دیگه و یه عالمه خاطره های رنگ و وارنگ دیگه
کمی بعد از ساعت 7 با کمی تاخیر که به خاطر دیر اومدن یکی از همسفرا بود به همراه همکارم فرشاد خیلی شاد و خندان به سمت منطقه زیبای میراش حرکت کردیم. پس از انجام مراسم معارفه و آشنایی دوستان همسفرا با هم دیگه توضیحاتی در مورد منطقه طالقان به همسفرا دادم تا به قسمت خوب برنامه که صرف صبحانه باشه برسیم.
صبحانه رو در فضایی دلپذیر و بهاری صرف کردیم و دوباره به سمت مقصدمون ادامه مسیر دادیم. مسیر زیبایی که بهار لطافت خاصی بهش بخشیده بود و زیبایی اون رو دو چندان کرده بود.

خیلی زود به سرآغاز مسیر پیاده روی خودمون رسیدیم، کوله ها بر دوش از میان چمنزار ها و مراتع زیبای منطقه راه را پیمودیم تا پس از اندکی پیاده روی به دریاچه زیبای میراش رسیدیم.

دوستان مشغول گرفتن عکس های یادگاری و استراحت شدن و پس از مدتی مسیر خودمون رو به سمت محل مشخص شده برای کمپ ادامه دادیم تا به مقصد رسیدیم.

بساط استراحت و ناهار آماده شد و برخی از دوستان که هنوز انرژی درونشون موج میزد مشغول صعود کوه های اطراف شدن و برخی دیگه مشغول چیدن سبزی های کوهی و ما هم بساط آتش و چای آتیشی رو محیا کردیم.

بعد از صرف ناهار و چای و کمی استراحت از اونجا که هوا رو به خرابی میرفت و برخی از دوستان احساس سرما می کردن مسیر بازگشت رو در پیش گرفتیم و از دل دره ی زیبای میراش به سمت ماشینمون حرکت کردیم.

دقایق پایانی مسیر بود که هوا با یه طوفان حسابی که سرتا پامون رو غرق در خاک کرد ،سوپرایزمون کرد، که اونم برای خودش خاطره ای شد به یاد موندنی. !37
تو مسیر بازگشت از همسفرا با بستنی های خوشمزه ای که زحمتش رو تنی چند از همسفرا کشیده بودند پذیرایی شد تا عصر هنگام به کرج برسیم و یه سفر دیگه به پایان برسه و تنها خاطراتش باقی بمونه در ذهن همه...

گرفته بود دلت خواستی سفر بروی
سفر به دور ترین شهر، بی خبر بروی.. !24
Last edit: 9 سال 2 روز قبل by travelloug.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: طوبی

• طوبی
  • طوبی's Avatar
9 سال 1 روز قبل #1220 توسط طوبی
از لیدر عزیز تور اقای کریمی و فرشاد و ارمان عزیز هم ممنونیم .سفربسیار خوب وبه یادموندنی بود بخصوص طوفانش

9 سال 1 روز قبل #1221 توسط misha
خواهش می کنم طوبی خانم
من و همکارانم تو مجموعه البرز من تلاش همیگیمون در این راستاست که یه سفر به یاد موندنی و شیرین رو برای همسفرامون اجرا کنیم که اینبار طوفان کمک کرد این سفر به یادموندنی تر بشه :)
كاربر(ان) زير تشكر كردند: travelloug, سمیه

• آرمان نظری
  • آرمان نظری's Avatar
9 سال 1 روز قبل #1223 توسط آرمان نظری
سفر زیبایی بود از میثم جان و فرشاد جان دو همکار خوبم که مسولیت این سفر با آنها بود تشکر ویژه ای میکنم و از همسفران خوبی که در این سفر با ما بودن تشکر میکنم که تجربه جدیدی به ما افزودن و آرزو خوشبختی و سلامت برای تمام همسفران در زندگیشان دارم و آرزو میکنم در برنامه های اتی نیز در کنار یکدیگر تجربه جدیدی کسب کنیم.

• طوبی
  • طوبی's Avatar
8 سال 11 ماه قبل - 8 سال 11 ماه قبل #1226 توسط طوبی
پيوست:
Last edit: 8 سال 11 ماه قبل by alborzAD.