× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

سفرنامه تور میراش طالقان
مورخ94/2/11
راهنما: فرشاد اسماعیلی

یه صبح آدینه زیبا, هوای دلچسب بهاری و دوستانی پرانرژی که آماده سفر بودند به سمت میراش
همه چیز بسیار عالی شروع شد, سر ساعت مقرر حرکت کردیم و چند نفر از دوستان در میان راه به ما ملحق شدن. سفر رو با دو آهنگ زیبا شروع کردیم و بعد از اون توضیحاتی را در مورد موزیک "ایران" توسط سهیلا خانم داشتیم. !45
همسفران همه خونگرم و سرحال بودند, و این باعث شد تا یه جو صمیمی رو داشته باشیم. طبق سنت قدیمی برنامه زیبای معارفه رو شروع کردیم و برنامه به خوبی هرچه تمام تر برگزار شد.همزمان با اتمام معارفه به رستوران رسیدیم برای صرف صبحانه در زیاران.

هوا بسیار عالی بود و صبحانه در هوای آزاد بسیار لذت بخش تر بود, البته صدای موزیک هم در محوطه رستوران پخش میشد, خلاصه بعد از صرف صبحانه و گرفتن چند عکس در محوطه رستوران به مسیرمون ادامه دادیم.
خیلی زود به محدوده پایین طالقان رسیدیم, از اتوبوس پیاده شدیم و پیاده روی گل گشت در دشتی سرسبز رو آغاز کردیم.

هوا صاف و خوب بود. تقریبا بعد از یک ساعت پیاده روی و توقف برای استراحت به مقصد رسیدیم. !41 چند ساعتی رو در بالای روستای میراش در دل طبیعت گذراندیم, پس از صرف ناهار, چای ذغالی داشتیم و بعد از اون بازی وسطی, حیف که توپی که داشتیم پنچر شد ولی بسیار خوش گذشت.

ساعت 16:30 به سمت میراش حرکت کردیم و بعد از کمی پیاده روی به میراش رسیدیم, اتوبوس منتظر ما بود و وقت خداحافظی از میراش, خلاصه در مسیر برگشت همسفران همچنان پرانرژی شروع به بازی پانتومیم کردن, البته در طول سف رموزیک همواره چاشنی کار بود.. یه روز فوق العاده و خاطره انگیز هم به اتمام رسید و همه چیز به خوبی سپری شد.
به امید یه روز بهتر !35

• sina
  • sina's Avatar
8 سال 11 ماه قبل #1230 توسط sina
باسلام و تشکر فراوان از همگی همسفران خوب و فوق العاده محترم
برای ما که سفر اولمون بود بسیار تجربه خوبی بود و خیلی هم خوش گذشت مخصوصا به سارا و سینا
به همه آشنایان هم توصیه میکنیم که یه بار هم که شده حتما تجربه کنند
البته نقش لیدرهای محترم و خوب هم بسیار موثر بود . باانرژی با حوصله و بسیار با دانش و تجربه در این زمینه بودند.