× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

مورخ 94/3/8
راهنما: پویا ملاحسنی
سفرنامه: محسن کاظمی

هشتمین روز خرداد ماه سفر به سمت جنگل و آبشار زیبای سرخدار است . میعادگاه همیشگی البرزمن میدان سپاه و
کاپاتان مخصوص مان آقای بیگدلی آغاز کردیم.
در پیچ و خم جاده چالوس از مناظرش لذت بردیم و از این که سد امیر کبیر کرج پر آب شده بود شاد شدیم پویا از سد گفت و از درامی که در این سد و برای فیلم ساز فرانسوی اتفاق افتاد توضیح داد.. !14
صبحانه خوبی را صرف کردیم و تا مرزن آباد معارفه انجام دادیم که همسفران جدید زیادی در جمع دوستان قدیم بودند و با هم آ شنا شدیم. !40
بالاخره به ابتدا مسیر پیاده روی رسیدیم

پویا جلوتر از همه و بقیه دوستان در یک خط شروع به پیاده روی در جنگل زیبای منطقه کردن در میانه راه باید از عرض رودخانه گذر می کردیم که منو پویا وسط رود جاری ایستادیم و همسفران را با آب سرد رودخانه خیس کردیم و دوستانی که از آب بازی لذت می بردند دل به دریا زدند و به داخل رودخانه آمدند حامد خان هم آمد کمک ما برای خیس کردن همسفران که عینکش را هم آب برد و رفت قاطی خاطرات....

به آبشار کوچکی رسیدم و کلی همسفران زیر آبشار ایستادن و از خنکی آب آن شاداب شدن... !23

و بالاخره برای ناهار در وسط جنگل زیبا اطراق کردیم و قبل از صرف ناهار، به آبشار بزرگ سرخدار رسیدیم و در زیر آن کلی شنا و آب بازی کردیم

در مسیر برگشت به سمت ناهار پویا چند درخت سرخدار که از قدیمی ترین موجودات زنده کره زمین هستند رو به همسفران نشان داد و از خصلت های این درخت زیبا سخن گفت و همسفران خیس خیره به درخت سرخدا بودند.

روزبه هم آتش را به پا کرده بود و همگی از خوردن چایی آتیشی شاد شدن و از آتیش برای خشک کردن لباس های خیسشان استفاده کردن.

دیگر هنگام بازگشت بود و سفری یک روزه با سابقه ی بسیار نوستالوژیک در مسیر برگشت که با تساوی گروه صداقت و لطافت بود به پایان رسید تا دیدار دیگر با دوستان خوب. !25