× سفرنامه تورها و تصاویر تابستان 92

راهنمای تور: سهیل صالحی

باسلام
سفری هیجانی به آبشار سنج
جمعه صبح از میدان سپاه به طرف شهرستان کوهسار و منطقه برغان حرکت کردیم، البته اتوبوس ما حدود نیم ساعت تاخیر داشت. :unsure:
صبحانه رو کنار رودخانه و در طبیعت با صفا خوردیم و پیاده روی به سمت آبشار شروع شد. !55 !55
حدود دو ساعت کنار رودخانه و باغهای روستای سنج پیاده روی کردیم تا اینکه به آبشار زیبای سنج رسیدیم
جاتون خالی آب آبشار حسابی خنک و دلچسب بود ما هم رفتیم تنی به آب زدیم و کلی آب بازی کردیم )!1
بعد از اینکه ناهارو خوردیم بازی پانتومیم کنار رودخانه باعث شد کلی بخندیم و شاد بشیم. !10
تو مسیر برگشتمون هم سری به روستای برغان زدیم مسجد برغان و درخت چنار کهنسال رو هم دیدیم، راستی بعضی از دوستان آلو برغان هم خریدن. :woohoo:
در اخر سفر و تووی اتوبوس کلی بازی گروهی کردیم و اوقات خوشی رو در کنار همسفرها تجربه کردیم و این سفر هم با کلی خاطرات خوب به پایان رسید. !29
به امید دیدار دوباره همه ی شما عزیزان.

Last edit: 10 سال 10 ماه قبل by alborzAD.

• محسن
  • محسن's Avatar
  • بازديد كننده
10 سال 10 ماه قبل #509 توسط محسن
واقعا که سفر خوب و دوستداشتنی بود دست همگی درد نکنه که این سفر رو هم به یاد موندنی کردن !25

راستی دست علی جعفری هم بابت خیسوندن ترسو های گروه درد نکنه !40

امیدوارم دوباره باهم سفر های پر هیجان رو تجربه کنیم !67

امضاء

کـــــــــــــــــــا پــــــــــــــیــــــــــــــتــــــــــــــــان خــــــــــــــــــوش اخــــــــــــــــــــــلاق

10 سال 10 ماه قبل #510 توسط ahmadi
سفر خیلی خوبی بود..

بازم مثل همیشه همه رو خیس کردیم. !34

از کــــــــاپـــــــیــــــــــــتـــــــــــان خـــــوش اخـــــلـــــــــــــاق هم ممنون.هر سفری با محسن میریم به یاد موندنی میشه... !67

• sudi
  • sudi's Avatar
  • بازديد كننده
10 سال 10 ماه قبل #514 توسط sudi
سفر خیلی خوبی بود - کلی خوش گذشت !40 ما رو که حسابی خیس کردن !25 !25
دم بچه های تیز هوشانم گرم !67 !67 الحق که باهوشن

10 سال 10 ماه قبل #517 توسط azadeh_azar51
يكي از به ياد ماندني ترين سفرها بود خصوصا بخش آخر سفر كه بعضي‌ها لحظه خداحافظي پاي اتوبوس رو با آب بازي كنار آبشار اشتباه گرفته بودند ولي دلم خنك شد كه در جا تلافي كردم. كاپيتان