× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 93

سفرنامه تور جنگل دیورش
مورخ جمعه 93/5/31
راهنمای تور: پویا ملاحسنی

با ما همراه باشید در سفرنامه جنایت و مکافات، جنگل و غار دیورش.....

جمعه صبح زود مثل همیشه همه دوستان به موقع کنار ماشین حاضر شدند و با لبانی خندان و چشمانی خواب آلود سفر ما به سمت استان گیلان آغاز شد... !41
خیلی زود برای صرف صبحانه توقف کردیم و بعد از این که دوباره سوار ماشین شدیم معارفه و مراسم آشنایی با همسفرها برگزار شد و با بازی های دوران کودکی و شخصیت های کارتونی مورد علاقه همسفرها آشنا شدیم ... !28

در طی مسیر در مورد رودخانه سپید رود و سد منجیل و همین طور انواع جانداران و حیات وحشی که امکان داره در جنگل ببینیم به دوستان توضیحاتی دادم و قبل از رسیدن به روستای دیورش هم از داخل ماشین چند سبزقبای زیبا رو دیدیم ...

به روستا رسیدیم و کوله ها رو به دوش کشیدیم و پیاده روی آغاز شد، از بین خونه های چوبی و مرغ و خروس های زیبای روستا گذشتیم و به کنار شالیزارهای بین دو دره رسیدیم و مسیرمون رو به سمت رودخونه ادامه دادیم ...

آهسته و پیوسته داخل جنگل شدیم و بازی نور و برگ های درخت های جنگل رو با لذت نگاه میکردیم و رود خونه زیبا با آبی زلال و سرد هم در کنار مسیر ما در جریان بود...

رفتیم و رفتیم و رفتیم و از آب چند باری گذشتیم و مسیرهای شیب دار رو هم با استقامت پشت سر گذاشتیم تا به دهانه غار رسیدیم....

همه با دلی شیر و عزمی راسخ دل به دل تاریک غار زدند و کمی جلوتر به برکه ای عمیق در دل غار رسیدیم....

آقار رجب کردی هم بدون لحظه ای درنگ درون آب شیرجه زد و متوجه شد که آب درون غار خیلیییییی سسسسسرده.... !15

شهام با شنا به سمت دیگه غار رفت و چند نفر از دریادلان البرزمن هم شنا کردن و پیش شهام رفتند از جمله سمانه و خانم دقیقیان... !13

درون غار سکوت کردیم و به صدای قطرات آب که درون برکه می افتادند گوش کردیم ... بسیار جالب و زیبا بود...

برای خشک شدن و صرف ناهار از غار بیرون اومدیم و بعد از ناهار پانتومیم جنجالی بازی کردیم که با اختراع چند کلمه جدید همراه بود مثل سلسله بن و خشک بیدار و دو گروه جنایت و مکافات باز هم مساوی شدند.... چای آتیشی هم نوش جان کردیم و همراه با سکوتی دیگر از موسیقی طبیعت در جنگل لذت بردیم...

در مسیر برگشت هم دوباره تنی به آب زدیم

در آخر همه کنار یکدیگر سوار ماشین شدیم و به سمت کرج حرکت کردیم... همه چیز عالی بود ولی عالی ترین چیز همسفرهای با صفا و مهربان و خوش اخلاقی بودند که با ما همسفر بودند.....

مرسی که یک روز به یاد ماندنی رو با حضورتون در کنار ما رقم زدید....
به امید دیدار در سفرهای آینده.. !12
كاربر(ان) زير تشكر كردند: sky12, عبدزاده, سمیه, اسدی, ژوبین

• azadeh
  • azadeh's Avatar
9 سال 8 ماه قبل #1035 توسط azadeh
با سلام و خسته نباشید این سومین سفر من با البرز من بود مثل دو سفر قبل لیدر ها در تمام زمینه ها عالی بودند و تشکر مخصوص از آنها دارم ضمن اینکه این جنگل بسیار متفاوت بود طول مسیر هم جنگل بود هم رودخانه هم کوه نوردی و در آخر غار بسیار زیبا و هیجان انگیز که جذابیت سفر و دوچندان کرد با سپاس فراوان از البرز من !25

• zhoobin
  • zhoobin's Avatar
9 سال 8 ماه قبل #1037 توسط zhoobin
واقعا خوب بود خیلی خوش گذشت به من مخصوصا غار و شنا در آب خیلی سرد خیلی جالب بود چون سفر باید هیجان داشته باشه انشالا سفرهای آینده و درجه سختی بیشتر و هیجان بالاتر !54 تشکر از گروه خوبمون که باعث شد سفر خاطره انگیزی داشته باشم !27 و پویا جان و شهام گل ودوست داشتنی . به امید دیدار در آینده ای نزدیک !35

• اردشیر
  • اردشیر's Avatar
9 سال 8 ماه قبل - 9 سال 8 ماه قبل #1039 توسط اردشیر
!91 !91
بسیار سفر به یاد ماندنی و جذابی بود بسیار ممنون از پویا و شهام عزیز و همچنین همسفرهای فهیم و مهربان
به امید دیدار در تورهای آتی

• ژوبین's Avatar
9 سال 7 ماه قبل - 9 سال 7 ماه قبل #1049 توسط ژوبین
باشه سفر سخت تر هم بذار پویا جان هستم باهات تا اخرش !39
Last edit: 9 سال 7 ماه قبل by ژوبین.