× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 93

مورخ 93/4/20
راهنمای تور: سهیل صالحی

با سلام به همه همسفرای خوب و با صفای البرز من
این هفته خودمون رو آماده کردیم بریم یه رودخانه پیمایی اساسی در یه منطقه بکر و کاملا دور افتاده !39

اول صبح با همسفرای قدیم البرزمن دیداری تازه کردیم و با همراهان جدیدمون آشنا شدیم هنگام معارفها از خاطرات دوران کودکی و شیطنت ها و تنبیه شدن های اون دوران تعریف کردیم. !8 بعضی ها که روزی 2 بار کتک می خوردن !3 خیلی ها هم که انقد عزیز بودن هیچ خاطره ای نداشتن.... !4 خوش به حالشون

قبل از ظهر بود که به منطقه تنگه دار رسیدیم و کوله هامون رو جمع و جور کردیم از کنار ماشین حرکت کردیم به سمت جنگل

به ابتدای مسیر تنگه رسیدیم، تمام وسایل رو در یه محل مناسب گذاشتیم و پیاده روی و رودخانه پیمایی شروع شد. !55

هوای خیلی خوب بود و صدای پرنده های جنگل به گوش می رسید بعضی از قسمت ها آب رودخانه بالا اومده بود بنابراین تا کمر باید وارد آب میشدیم که خب جز هیجانات این برنامه بود و هست

بعد از حدود نیم ساعت که همگی با هم پیاده روی خوبی رو از میان سنگهای ریز و درشت و رودخانه انجام دادیم !14

به استخر رودخانه ای رسیدیم این استخر که بین 2 تا 2.5 متر عمق داره محل خوبی رو برای آب تنی و آب بازی فراهم کرده و ما هم برای عبور از اون مشغول شنا شدیم و بعضی از همسفران رو هم با کمک جلیقه نجات البرزمن و طناب از مسیر گذروندیم.

قسمت جالب و پر هیجان این استخر شیرجه زدن یا پرش از بالای صخره ی کناری بود. !17

وقتی یه نفر می رفت بالا که آماده پریدن بشه همه چشم میدوختن ببینن چطوری می پره پایین، !5 میخواستیم مقداری جلو تر هم بریم تا به حوضچه بعدی برسیم اما آسمان دلش پر بود هر لحظه ممکن بود بارندگی بشه، ناگزیر ما هم برگشتیم !66
هرکی با هر چیز و هر کس که می خواست عکس انداخت تا بعدها مرور خاطرات خوب شه واسش !1

از اونجایی که زمان اضافه داشتیم تصمیم گرفتیم بعد از صرف ناهار کنار دریا هم بریم و به صدای موسیقی موزون اون در کنار ساحل گوش بسپاریم که واقعا جای همه دوستان خالی...
در کنار ساحل چایی خوردیم و از غروب دریا کلی لذت بردیم !40

بعد از اون راه افتادیم به سمت کرج تو ماشین هم آواز خواندیم و بازی کردیم. !23 !10 !30 بعد از تونل کندوان هم توقف کوتاهی داشتیم و آش رشته و دوغ خوردیم که حسابی چسبید.

یک سفر دیگه، در کنار همسفرهای عالی، در گوشه ای دنج از طبیعت زیبای ایران، همراه با کلی خاطرات خوب به پایان رسید
به امید دیدار همه ی شما عزیزان. !35
كاربر(ان) زير تشكر كردند: sky12, عبدزاده, سمیه, اسدی, MBZ

9 سال 10 ماه قبل - 9 سال 10 ماه قبل #975 توسط MBZ
سلام خدمت همه دوستان البرزمن
این برنامه هم مثل برنامه های قبلی عالی بود. حیف که تا آخر مسیر ادامه ندادیم اما بجاش رفتیم کنار دریا و از دیدن چشم انداز دریا و شنیدن صدای امواج لذت بردیم.
حرکت در دره ای پر از دار و درخت و خیس شدن در آب رودخانه واقعا هیجان انگیز بود.
سپاس فراوان از گروه البرز من خصوصا دوستان راهنمای عزیز آقا سهیل و شهام و تشکر از همسفران عزیز

Last edit: 9 سال 10 ماه قبل by MBZ.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: travelloug, عبدزاده, سمیه

9 سال 9 ماه قبل #977 توسط سمیه
دوست خوبم MBZ!
عکساتون یه سفرنامه کامل بود. ممنون.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: MBZ

9 سال 9 ماه قبل #1016 توسط MBZ
سمیه خانم ممنون از لطف و نظر شما.