× تصاویر و سفرنامه های تورهای تابستان 95

سفرنامه تور جنگل های انجیلی
مورخ 95/5/8
راهنما: میثم کریمی نیا

یه روز دیگه و یه سفر دیگه و یه جمع خوب و پر انرژی، جنگل های انجیلی ما داریم میایم!
صبح خروس خون من به همراه همکارم خانم عبدزاده ، همراه جمعی از مسافران خوب البرز من رهسپار جنگل های زیبای انجیلی شدیم، پس ازصرف یه صبحانه خوشمزه و انجام معارفه که با چاشنی خاطرات شیطنت های دوران کودکی همسفرا همراه بود، به محل قرارمون با مینی بوس های محلی رسیدیم و سوار بر سه دستگاه مینی بوس به سمت روستای ولیلا حرکت کردیم.
طبق پیش بینی های هواشناسی و همینطور هشدار های راهنمای خوب محلیمون آقای اسماعیلی، آمادگی بارش و همچنین گل آلود بودن مسیر رو داشتیم، پس با احتیاط قدم در دل جنگل گذاشتیم.

هوای ابری و نیز بارش های روز قبل جنگل رو بسیار زیباتر از پیش کرده بود و شوق رفتن رو بیشتر، پس از طی بخشی از مسیر به قسمت های هیجان انگیز سفر که همانا سرسره بازی در مسیر های گل آلود جنگل بود رسیدیم و از اینجا بود که سکوت جنگل با جیغ های کوتاه و بلند دوستانی که گه گاه سر می خوردن همراه شد.
با کمک محسن برادرم و راهنمای محلی و همکارم مسافرا رو به محل پیش بینی شده برای ناهار رسوندیم وپس از استراحتی چند و نیز صرف ناهار به دلیل بارش مجدد باران و لغزنده تر شدن مسیر مسیر بازگشت رو در پیش گرفتیم.

پس از بازگشت سوار بر مینی بوس ها مسیر بازگشت رو در پیش گرفتیم، بعد ار زسیدن به اتوبوس و تعویض لباس ها، از دوستان پذیرایی شد و به سوی کرج حرکت کردیم و اواخر شب به کرج رسیدیم و اینگونه بود تا یه سفر خاطره انگیز دیگه به پایان رسید !35

باز گشته ام از سفر سفر از من باز نمی گردد.
شمس لنگرودی

كاربر(ان) زير تشكر كردند: عبدزاده

7 سال 8 ماه قبل - 7 سال 8 ماه قبل #1567 توسط عبدزاده
چه خاطره هایی با هم ساختیم !27

Last edit: 7 سال 8 ماه قبل by عبدزاده.