× تصاویر و سفرنامه های تور های پاییز 97

سفرنامه تور مرداب هسل
مورخ 97/9/4
راهنما: شاهین جهانپور

در یک شنبه در4 ام آذر ماه سفر خود را مقصد مرداب زیبای هسل آغاز کردیم .
برای رسیدن به مرداب باید از جاده پر پیچ وتاب چالوس عبور کنیم تا به مقصد برسیم از سد امیر کبیر و تونل کندوان عبور کردیم که در آن قسمت به علت بارش برف زیبایی خاصی به منطقه بخشیده بود .
اولین مقصد ما رستوران صخره بود که برای صبحانه توقف داشتیم سپس به راه خود ادامه دادیم تا به محل پیاده رویمون رسیدیم .

از اتوبوس پیاده شدیم و دل به جنگل هزار رنگ زدیم .

همسفران شروع به عکس گرفتن کردند تا اینکه به مرداب سبز ودوست داشتنی هسل رسیدیم . کمپ خود را دایر کردیم تا بقیه دوستان به ما بپیوندن من و صدرا و فرهاد رفتیم دنبال چوب و تنه درخت خشک با آره به قسمت های ان را بریدیم و آتشی زیبا رو درست کردیم سپس همسفران اطلاعاتی از درختان از جمله بلوط و پرندگان و گردشگری دریافت کردن .

حال نوبت گشت اطراف مرداب و گرفتن عکس یادگاری و تاب سواری شد که کلی به همه دوستان خوش گذشت .

نوبت صرف ناهار بود . بعد از صرف ناهار چای خوش رنگ رو فراهم کردیم .سپس مشغول مسابقه پانتومیم و طناب بازی شدیم .
بعد از بازی دور آتیش ترانه های زیبا که بیشتر صدرا جان زحمت آنها رو کشید ، خواندیم و از مرداب خداحافظی کردیم .
در مسیر برگشت نم نم باران به بدرقه راهمان آمد تا به اتوبوس رسیدیم .
سپس راهی کرج شدیم در مسیر برگشت عصرانه نوش جان کردیم ودر کندوان توقفی کردیم برای خوردن آش و البته برف بازی ... بعد از برف بازی جانانه مشغول خواندن ترانه های شاد شدیم تا به کرج رسیدیم .
در آخر از دوستان سیب نقره ای و ایمان همکار عزیزم که در اجرایی بهتر تور به من کمک کرد تشکر میکنم .
بسیار سفر باید تا شاید پخته شود خامی.