× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

سفر نامه تور آبشار کرکبود طالقان
مورخ 94/1/10
راهنما:فرشاد اسماعیلی

10 فروردین یه صبح بارونی و زیبا رو داشتیم, سفری به سمت آبشار کرکبود داشتیم همه همسفرا حاضر بودن که حرکت کنیم به جز یه نفر. اون هم کسی نبود جز آقای محمدی راننده اتوبوس که بخاطر بارندگی با تاخیر پیش ما رسید.. خلاصه حرکت کردیم البته با تاخیر. !73
سفر رو آغاز کردیم با همسفرای عالی و همچنین لادن خانوم همکار خوبم که فوق العاده بود در سفر.
ابتدای سفر یه توضیح مختصر در مورد برنامه زیبای معارفه داشتیم برای دوستانی که با معارفه آشنایی نداشتن که متوجه شدم میکروفن کار نمیکنه... منتظر موندیم تا وارد اتوبان بشیم تا برنامه معارفه رو شروع کنیم که میکروفن بطور معجزه آسایی درست شد. معارفه خوبی داشتیم البته یه نکته جالب داشت, همه خانوم ها تاریخ تولدشون رو اعلام کردن بجز لادن.
بارون میزد ولی دقایقی قطع میشد و دوباره ادامه پیدا میکرد. در گردنه ابراهیم آباد توضیح زیبایی از کوه ها و منطقه طالقان رو توسط همکارم خوبم لادن داشتیم که با هیجان زیادی توضیح میداد. بارون دوباره شروع شد و دوستان همچنان به توضیحات گوش میدادند. بعد از توضیحات به مسیرمون ادامه دادیم. تا به روستای کرکبود رسیدیم. وقتی اتوبوس توقف کرد همه لوازمشون رو جمع کردند که از اتوبوس پیاده بشن ولی بارون شدیدی شروع شد. به ناچار لوازم رو توی اتوبوس گذاشتیم تا سبک به سمت آبشار پیاده روی کنیم.

حرکت کردیم و وقتی به آبشار رسیدیم بارون بند اومد. هوا بسیار عالی شده بود, کلاغ های کوهی شروع به خوندن کرده بودن و صدای آبشار هم زیبا بود. چند تا عکس انداختیم و عده ای تصمیم به برگشت بسوی اتوبوس گرفتند. گروه اول با لادن همراه شدن و گروه دوم با لیدر... گروه دوم علاقه زیادی به عکس انداختن داشتند و دیرتر رسیدیم به اتوبوس.. وقتی رسیدیم متوجه شدیم گروه اول هنوز نیومده. یه گردش کوچولو در روستا داشتن چون مسیر رو اشتباه رفته بودن.
بعد از بازگشت گروه اول به سفر ادامه دادیم. توقف کوچکی در مرکز شهر برای خرید محصولات محلی طالقان داشتیم و به سمت سد طالقان حرکت کردیم. منظره فوقالعاده ای داشت. ناهار در کنار سد صرف شد و بارون هم فهمیده بود الان نباید بباره. یه استراحت ما کردیم و یه استراحت هم آسمون
بعد از ناهار, راهی کرج شدیم که دیگه وقت موزیک و بازی بود.. پانتومیم هیجان زیادی به همسفرا داده بود و همچنین خوندن آواز خارجی علیرضا فضا رو عوض کرد...
!35
Last edit: 9 سال 2 هفته قبل by travelloug.