× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

سفرنامه تور سرپوش تنگه مورخ 94/2/25

بیشتر
8 سال 11 ماه قبل - 8 سال 11 ماه قبل #1248 توسط travelloug
سفرنامه تور سرپوش تنگه
مورخ 94/2/25
راهنما: شهام نخبه زعیم

سفرنامه سرپوش تنگه :
اين هفته قرار بود با جمعي از همسفرانمون بريم سرپوش تنگه و روز جمعه بعد از اينكه همه همسفرهامون اومدن بهمراه كاپيتان جديدمون آقاي قربانلو راهي مسير جاده چالوس شديم . صبح زود بود و هوا هنوز كامل روشن نشده بود بعضي از همسفرانمون تا صرف صبحانه تصميم گرفتند استراحت كوتاهي داشته باشن و چند نفري هم مشغول گپ صبحگاهي شدن .
بعد از خوردن صبحانه و حركت به سمت چالوس نوبت به معارفه رسيد كه من داشتم خودمو اول معرفي ميكردم كه ميكروفن و باند دچار مشكل شد و نتونستيم معارفه رو به اتمام برسونيم !
تو مسير جاده هم سو با پيچ و خم ها شديم و تو مسير يه توقف مرزن آباد داشتيم و بعد از اون ديگه مسير پياده روي ما آغاز ميشد .












هواي صبحگاهي ابري بود و صداي بارون و حس خيس شدن و تو گوش من زمزمه ميكرد ، بيخيال از هياهو و روزمرگي هامون هم نوا با صداي جنگل شديم و صداي خش خش برگها و نغمه هاي صبحگاهي پرندگان جنگل هوش از سر ما برد و بدون اينكه متوجه شده باشيم ٢ ساعت پياده روي تو جنگل داشتيم تا جايي كه ديگه مي خواستيم وارد تنگه بشيم .















وسايل مونو يه جايي بيرون تنگه گذاشتيم و من به همراه بيشتر همسفرهامون كه مي خواستن هيجان عبور از تنگه رو تجربه كنند وارد تنگه شديم كه بخاطر بارش هاي اخير آب بيشتري به نصبت سالهاي قبل توي تنگه جاري شده بود، اونجا فقط شور و هيجان بود و حس تهي بودن. رفت و برگشتمون داخل تنگه يك ساعتي بطول انجاميد که هممون حسابي خيس شده بوديم و برگشتيم پيش بفيه بچه ها و آتش و برپا كرديم و نهار لذيذی نوش جان كرديم. !40
توي مسير برگشت هم آش كندوان توقف كرديم و آش داغي خورديم و همينطور ماهان براي خوردن بستني واستاديم با كلي بازي و سرگرمي خودمونو به كرج رسونديم.
سفر يعني آغاز يك راه طولاني به اسم دوستي !35
اميدوارم باز هم ببينمتون.
به اميد ديدار. !24
Last edit: 8 سال 11 ماه قبل by alborzAD.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: elham

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

  • ceasar
  • ceasar's Avatar
  • بازديد كننده
  • بازديد كننده
8 سال 11 ماه قبل #1256 توسط ceasar
che dostani inja bodan akheyy !

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.108 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک