× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 94

سفرنامه تور ویژه رفتینگ
مورخ 8 الی 94/5/9
راهنما: محسن کاظمی

در کنار کلمه تابستان کلمات زیادی قرار می گیرند که هر کدوم حس خاص رو برای انسان تداعی می کنند. کلماتی مثل گرما ، حرارت، خورشید، آب، شنا و... مطمئنا هیچ تفریحی به اندازه ی تن زدن به آب توی این گرمای بی رحم به مزاج آدم خوش نمیاد.حالا فکر کنید این آب تنی کردن با هیجان فوق العاده ترکیب بشه و این یعنی ... رفتینگ. !59
برای تجربه کردن هیجان بی نظیر رفتینگ با یک گروه پر انرژی و خوب پنج شنبه شب از قرارگاه همیشگی شروع سفر یعنی میدان سپاه کرج حرکت کردیم و در ادامه دوستان خوب دیگر در تهران به ما پیوستند. هدف ما شهر سامان و رودخانه ی خروشان زاینده رود بود.
بعد از صرف صبحانه به تماشای پل زمان خان این یادگار چهارصدساله ی دوره ی صفویه رفتیم و کلی عکس گرفتیم.

با طی یک مسیر نیم ساعته به نقطه ی شروع حرکت رسیدیم.

چند دقیقه آموزش ، پوشیدن جلیغه های نجات و بعد حرکت. هر قایق ظرفیت هشت نفر را داشت و یک لیدر ماهر که نحوه ی هدایت قایق رو به ما یاد می داد. !40

مسیر بسیار زیبا بود. رودخانه ی زنده ی زنده رود، باغهای سرسبز دو سمت رودخانه و جریان قدرتمند آب مار را به سمت روزی پر از سرور و هیجان می برد.

طی مسیر تا پل زمان خان حدود چهار ساعت طول کشید. در بین راه دو توقف داشتیم.یکی برای استراحت و بازیو یکی برای تجربه ی شیرجه زدن از روی صخره.

در قسمتی از رودخانه که عمق آب حدود پنج متر بود تعدادی از دوستان ماجراجوی ما دل به دریا زدند و از روی صخره به دل رود خانه پریدند.

بعد از طی مسیر و صرف ناهار همراه یار همیشگی البرز من کاپیتان بیگدلی و پسران مهربونش سفر بازگشت را شروع کردیم. یه تشکر ویژه از مرتضی عزیز که موجبات اجرای چند مسابقه رو در اتوبوس فراهم کرد و کلی خندیدیم. و تشکر از شهام عزیز که در این برنامه همراه من بود.

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی !24
كاربر(ان) زير تشكر كردند: MBZ

8 سال 8 ماه قبل #1348 توسط zohreh
ممنون از راهنمای عزیزآقا محسن هرچند که اولین سفر با ایشون بود فوق العاده بود امیدوارم باز هم بتونیم با هم همسفر بشیم
ممنون از تمام همسفرهای عزیز که همشون فو ق العاده بودن عالی عالی
جای هرکی هم که نبود خالی خالی !15 !15
كاربر(ان) زير تشكر كردند: travelloug, MBZ, cabet2011

8 سال 8 ماه قبل #1349 توسط مرتضی
!74 سلام خدمت همه دوستان این سری وااااااقعا جای همه خالی بود !40
یک تجربه پر از هیجان !67 سفری که تا تجربه نکنید نمیفهمید من چی میگم !58 مخصوصا با همسفرهای خوب خودم !27 همه 70 یا اقا علی کریمی اقا مهدوی کیا ......... !17 !17 !17 تشکر مخصوص از بچه های البرز من !12 اقا محسن پر انرزی !12 همسفرهای گل !12 خصوصا فرزانه عزیز !35 که خاطرات خوب برای ما ساختند ایشالا تو سفرهای بعدی همتون رو ببینم !24 !24
كاربر(ان) زير تشكر كردند: travelloug, MBZ, cabet2011

• بازديد كننده
8 سال 8 ماه قبل #1352 توسط cabet2011
سپاس فراوان از همه شما خوبان همسفر
مرتضی و زهره بانو وصدف بانوی مهربوون .امید وارم همیشه تنتون سالم لبتون خندون باشه .