× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 94

راهنما: محسن کاظمی

به نام حضرت دوست
ششم شهریورآبشاری به زیبایی کلها
صبح همه آمده بودند هم دوستان کرج اینستا و هم دوستان دیگر آماده برای یه پیاده روی عالی در تنگه ای بسیار زیبا.
معارفه خیلی زود آغاز شد اما تا لحظه ی رسیدن به صبحانه در کنار ساحل دریاچه سد ادامه داشت و با شور خاصی همراه بود.
صبحانه در چشم اندازی بی نظیر از دریاچه سد و روستای واریان صرف شد

در ادامه کاپتان کریمی مارودر جاده
پر پیچ و خم و اول مسیر پیاده روی رساند.

رفتیم ، خیس شدیم.... لذت بردیم تا به آبشار اول رسیدیم.....

هوا کمی خنک تر از روزهای گذشته بود بخاطر همین همه به زیر آبشار اول کلها نرفتن و عکاسها بودنند که عکس یادگاری می گرفتنند مسیر را ادامه دادیم تا آبشار دوم، اینجا بود که عده بیشتری دل به دریا زده و به زیر آبشار رفتنند و از سردی آب لذتی وصف نشدنی حاصل کارشان بود البته بهزاد عزیز هم براثر فشار آب یک ضربه کوچک خورد که به خیر گذشت... !4
مسیری سخت اما لذت بخشی را ادامه دادیم و در محلی زیبا اتراق کردیم

هر کس به کار مشغول شد و چند تا از دوستان کمک کردن تا آتشی زیبا آماده شد تا هم چای زغالی بنوشیم و هم دوستانی که خیس بودن از گرمای آتش استفاده کنند

ناهار را میل کردیم و بازی پانتومیم با داوری من انجام شد که مشارکت دوستان بی نظیر بود.

در مسیر برگشت هم کلی خندیدیم و آرمان هم از حیات وحش منطقه برایمان گفت...
خوشبختانه به ترافیک جاده هم برخورد نکردیم و خیلی زود همه با شادی فراوان به مقصد رسیدیم

• Karajinsta
  • Karajinsta's Avatar
  • بازديد كننده
8 سال 7 ماه قبل - 8 سال 7 ماه قبل #1379 توسط Karajinsta
سلام. اول تشکر از البرزمن، که این تور رو ترتیب داد. بعد هم از محسن خان کاظمی عزیز که هم یه لیدر خوب بودن و از اون مهمتر مثل یه دوست در کنار همه دوستان گفتن و خندیدن. مسیر خوبی بود ، پذیرایی و ... . اما مهمترین مسئله بودن با دوستانی بود که هم جنبه بالایی داشتند و هم دوست داشتنی بودند. آرمان عزیز هم خیلی خوب و با حوصله با ما همراه بود. ما در کرج اینستا هدفمون یک تور سالم و خانوادگی و دوستانه بود که خدا رو شکر این مسئله روز جمعه اتفاق افتاد. خوشحالیم که همکاری خودمون رو با البرز من ، محسن جان کاظمی و این مجموعه شروع کردیم . به امید روزهای خوب و ادامه این همکاری.

پيوست:
Last edit: 8 سال 7 ماه قبل by .