تور داخلی

ایرانی باشی و به ایرانگردی علاقه نداشته باشی و به تمام نقاط این سرزمین مان سفر نکنیم. ایران جای جای آن جاهای دیدنی زیادی داره و به نظر من همه ما این جاذبه های دیدنی زیبا و خاص را حتما باید ببنیم و به آن ها افنخار کنیم.

برای دیدن این جاذبه بهترین انتخاب همراه شدن با تور داخلی سفر کردن است.در تور داخلی به شهرهای ایران سفر میکنید و میتوانید هر شهری که دوست دارید را انتخاب کنید و از آنجا دیدن کنید. البته که به صورت شخصی هم می توانید خودتان به سفر داخلی بروید اما همراه شدن با تور داخلی برتری هایی دارد که در برایتان توضیح می دهیم چرا بهتر که با تور برای دیدار با شهرها همراه شوید

mazyat

مزیت سفر با تور داخلی

سفر با تور گردشگری داخلی گزینه ی مناسبی برای افرادی است که قصد دارند استراحت کنند و در عین حال از چاذبه های تاریخی و فرهنگی، تفریحی و طبیعی ایران دیدن کنند. در موارد زیر مزیت های سفر با تور داخلی را برای شما عزیزان شرح می دهیم:

  1. در طی سفر یک لیدر با تجربه شما را تا انتهای سفر همراهی میکند.
  2. نیازی به هماهنگی و برنامه ریزی برای سفر ندارید زیرا تور برای شما از قبل برنامه ریزی می کند.
  3. خستگی رانندگی و مسیر رفت و آمد را ندارید.
  4. هر قشری می تواند با تور داخلی همراه شود، برای اینکه تورها از قیمت مناسبی برخوردار است.
  5. با افراد و دوستان جدید آشنا میشوید.
  6. از جاذبه های بکر طبیعی و تاریخی دیدن می کنید که به جز لیدرها کسی آن‌ها را نمی‌شناسد و مسلط نیستند.
  7. در تورهایی که از خدمات غذایی برخوردار هستند دیگر دغدغه آشپزی کردن ندارید.

انواع تور داخلی

البرز من تورهای داخلی از مبدا کرج و تهران برگزار میکند و تورهای داخلی بسته به تعداد و نوع وسیله نقلیه به گروه های زیر دسته بندی می شوند:

تور یک روزه

تور داخلی چند روزه

تور داخلی زمینی

تور داخلی هوایی

قیمت تور داخلی

قیمت گذاری تور های داخلی کاملا وابسته به یک سری آیتم ها می‌باشد. تعداد روز سفر، کیفیت خدمات، نوع اقامت و حمل و نقل و ....

البرز من با طراحی تور های اقتصادی در جشنواره ها، تور های یک روزه و تور های چند روزه قیمت مناسب سعی بر این دارد تا عموم مردم بتوانند در تور ها شرکت کنند و خاطره ای خوش را ثبت کنند.

مدارک و لوازم مورد نیاز تور داخلی

  • مدارک شناسایی و شناسنامه
  • کفش کتانی و راحت
  • لباس راحت و گرم
  • کوله‌ ی سبک
  • لوازم بهداشتی شخصی
  • قرص و دارو
  • عینک آفتابی
  • کرم ضد آفتاب
  • بارانی و پانچو
  • صندل کوهنوردی
Image

محبوب ترین تورهای داخلی

در این بخش می‌خواهیم بهترین تورهای ایرانگردی و تورهای داخلی که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند را به شما معرفی کنیم. لازم است بدانید در هر فصل، تورهایی که مورد توجه قرار می‌گیرند متفاوت هستند. برای مثال تور داخلی شمال، در فصل بهار طرفدار بیشتری دارد؛ تور داخلی جنوب در فصل زمستان و تور کویر در فصل پاییز. به طور کلی، بهترین تورهای داخلی یوتوپین در فصل‌های مختلف شامل موارد زیر هستند:

این بخش را میخواهیم به بهترین تورهای ایرانگردی و تور داخلی که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند را به شما معرفی می کنیم. لازم است که بدانید در هر فصل تورهایی که مورد توجه قرار می گیرند متفاوت هستند. برای مثل در فصل بهار تور داخلی شمال مناسب است و در فصل زمستان تور داخلی جنوب و کویر  در فصل پاییز بسیار مناسب و پر طرفدار است.

بهترین تورهای داخلی البرز من در فصل های گوناگون شامل موارد زیر هستند:

تور ماسوله، تور آبشار ترز، تور کویر مصر، تور هرمزگان، تور کیش، تور قشم، تور کویر مصرتور ماسال

تور مرداب هسل، تور الیمالات

البرز من مجری تور های گروهی هست که بیشتر آن ها سفر های داخلی میباشد سفر های که داخل استان البرز و تحت عنوان البرز گردی نامیده میشود و سفر های خارج استانی که به عنوان تور های یک روزه و چند روزه معرفی میشوند.

برای مثال تور های یک روزه دره زمان،کویر ابوزیدآباد،آبشار هفت خوان و ....

برای تور های چند روزه هم در هر نقطه از ایران میتوانیم تور چندروزه را طراحی و اجرا کنیم.

گردشگری بین المللی:

گردشگر بین‌المللی از مرزهای بسیاری از کشورها عبور می‌کند، از ارزهای مختلف استفاده می‌کند، با زبان‌های مختلف روبرو می‌شود و با انواع مختلف مردم ملاقات می‌کند. معمولاً گردشگری بین‌المللی شامل مسافت‌های طولانی‌تر می‌شود، اگرچه عبور از کشورهای کوچک یا سفر در همسایگی مرزهای بین‌المللی ممکن است شامل مسافت‌های کوتاه باشد

international-tourism

چاپ