× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 95

مورخ 95/2/31
راهنمای تور: نوید باقرپور

به نام خدایی که همین نزدیکی است

یه روزخوب بهاری وهوای عالی وازهمه مهمترهمسفرانی پرانرژی ودوست داشتنی.....
روزجمعه است وما ساعت 6 به سمت طالقان حرکت کردیم ، اقای غلامی راننده عزیزمان بی وقفه درجاده می راندوما داخل ماشین معرفی میکنیم خودمان رابرای آشنایی بیشتروبااین معارفه صمیمیتی بیشتربین همسفران ایجادشدوبعد ازاتمام معارفه به رستوران رسیدیم وبرای صرف صبحانه توقف کردیم ویک صبحانه دلچسب درآلاچیق های داخل باغ خوردیم وبه راه افتادیم ودرکنارروستای آرتون ازاتوبوس پیاده وآماده پیاده روی می شویم وبعدازساعتی پیاده روی وعبوراز کنار دریاچه وعکس انداختن درکنارآن دریاچه کوچک ولی زیبا به راه خودمان ادامه می دهیم وبه بالای روستای میراش می رسیم .
همه جاسرسبزاست،طبیعت بسیار زیبا وآرامش بخش وصدای قورباغه ها وآوازپرندگان نیززیبایی دوچندانی به طبیعت بخشیده است.
آنجا درزیرسایه درختان استراحت میکنیم وپس از صرف ناهاروخوردن یک لیوان چای آتشی دبش مشغول بازی طناب کشی ووسطی شدیم وبعد از کمی استراحت وریلکس کردن وعکس انداختن درآن طبیعت زیباآماده حرکت شدیم .
کم کم زمان خداحافظی ازطبیعت رسیده بود.
وسایلمان راجمع کردیم وبه راه افتادیم ودرراه برگشت ازکوچه باغ های زیبا ی روستای میراش گذشتیم وسواراتوبوس شدیم ودراتوبوس دوستان کمی استراحت کردند وموزیک لایت گوش دادیم وبعدازخرید لبنیات محلی ادامه مسیردادیم وبعد ازکمی بازی وشادی به کرج رسیدیم وافسوس که زود به کرج رسیدیم اما یک روزخوب رابا دوستان عزیزتجربه کردیم.
به امید دیدارمجدد دوستان وتشکرخالصانه ازتمام همسفران که یک روزخاطره انگیز را ساختند !35