× تصاویر و سفرنامه تورهای پاییز و زمستان 90

سفرنامه تور آبشار خور
راهنما : سهیل صالحی
مورخ 90/9/25
سلام به همه دوستان همیشه همراه ..
تو فصل زمستان سفر های طبیعت گردی کمتر می شه اما عزیزان بعضی از جا ها رو باید تو فصل برف رفت ..
پیست خور و آبشار خور از جمله جاهایی هستن که توی فصل زمستان گردشگران زیادی رو پذیرا هستن..
سفر امروز گروه البرز من هم سمت آبشار خور بود که مثل همیشه از میدان سپاه شروع شد. سهیل برنامه سر رو توضیح داد و بعد هم آشنایی با مسافر های جدید.. به پیست که رسیدیم صبحانه رو خوردیم و کوله هارو برداشتیم و پیاده روی شروع شد. حدود یک ساعتی طول کشید که به آبشار یخ زده خور رسیدیم.. توی مسیر من برف بازی رو شروع کردم و همه سعی کردن تلافی کنن که نتونستن.. برف پودر بود و نمی تونستن گوله برف درست کنن.. به آبشار که رسیدیم همه هیجانی شده بودن و کلی باهاش عکس انداختن. سهیل هم برامون هنرنمایی کرد و یک آواز خیلی قشنگ خوند.. تقریبا یک ساعتی کنار آبشار بودیم.. اما چون هوا سرد بود راه افتادیم توی راه برگشت کنار رودخانه زیر آفتاب بساط ناهار رو پهن کردیم و طبق معمول من و سهیل بهمون کلی چسبید.. به ماشین که رسیدیم چایی داغ و بیسکویت همه رو سر حال آورد.. تو راه برگشت سهیل از کوه های البرز گفت و روستاهای جاده چالوس که برای همه جالب بود.. ساعت 17بود که باز هم میدان سپاه بودیم..
امروز هم تمام شد . یادتون باشه زمستان فصل خانه نشینی نیست..