× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

سفرنامه تور آبشار کرکبود
مورخ94/1/5
راهنما:اشکان یوسفی نسب

پنجمین صبح فروردین 1394 را هم با یک تور نوروزی دیگر شروع کردیم. اینبار هم مقصد سفرمون آبشار کرکبود طالقان بود. طبق معمول ساعت 7:30 از میدان سپاه حرکت کردیم و بعد از یه بازدید کوتاه از تونل های قطار شهری کرج و شنیدن صحبت های کارشناس مترو حرکتمون رو به مقصد طالقان ادامه دادیم.
توی مسیر با بچه ها بیشتر آشنا شدیم و کمی هم درباره نوروز صحبت کردیم. اینبار فروردینی ها صدر جدول قرار گرفتن البته از نظر تعداد وگرنه که همه میدونن اردیبهشتی ها صدر جدول هستن.
حدود ساعت 9:30 بود که از اتوبان جدا شدیم و به سمت طالقان رفتیم. بعد از گردنه ابراهیم آباد توقف کوتاهی داشتیم چندتا عکس گرفتیم و من یه کمی درباره منطقه طالقان برای بچه ها صحبت کردم.
بعد از اون حرکتمون رو به سمت شهرک ادامه دادیم. بعد از یک توقف کوتاه و خرید مواد لازم به سمت آبشار کرکبود حرکت کردیم.
خوب حالا که یه مربی ورزش داریم چرا قبل از حرکت به سمت آبشار یه کمی نرمش نکنیم.
جای همه اونایی که نبودن خالی بود. نرمشمون یواش یواش به حرکات موضون تبدیل شد و بعد از اون از آبشار بازدید کردیم.
حدود ساعت 2 به رستوران رسیدیم و بعد از صرف غذا و خرید سوغات به سمت کرج حرکت کردیم.
حدود ساعت 4:30 به میدان سپاه رسیدیم و با همه دوستانمون خداحافظی کردیم.
به امید یه سفر دیگه و یه دیوار دیگه

Last edit: 9 سال 3 هفته قبل by travelloug.