× تصاویر و سفرنامه های تور های بهار 1400

سفرنامه تور غار بورنیک مورخ 95/8/14

بیشتر
7 سال 5 ماه قبل - 7 سال 5 ماه قبل #1613 توسط travelloug
سفرنامه تور غار بورنیک
مورخ 95/8/14
راهنما: شهام نخبه زعیم




يه سفر پاييزي به روستاي هرانده و غار زيباي
صبح بعد از اومدن همسفرها به راه افتاديم و بعد از كمي استراحت دوستان خودشونو معرفي كردن ، براي صرف صبحانه هم به رستوران رفتيم .



بعد از خوردن صبحانه و گرفتن كلي انرژي از همسفرها خيلي زود رسيديم روستاي هرانده و اونجا كوله هامونو به دوش انداختيم و لوازم غار ( كلاه ايمني و هد لامپ ) و چك كرديم و قدم به كوچه باغهاي هرانده گذاشتيم . تو مسير هم كلي عكاسي كرديم و از زيبايي هاي مسير لذت برديم تو مسير هم هر از گاهي آواز پرنده ها و پرواز رقص كنانشون از جلو چشمامون زيبايي مسير و چند برابر ميكرد . كم كم به رودخانه نمرود نزديك شديم و در كنار رودخانه وسايل اضافي و گذاشتيم و فقط با لوازم مورد نياز غار مسير غار و ادامه داديم .
غار بورنيك ، غاري كه جايي بسيار دنج در دل كوهستان هاي البرز قرار گرفته ، شيب نسبتاً تندي و پيموديم و بعد از حدود دو ساعت پياده روي به دهانه غار رسيديم ، كمي استراحت كرديم و عكس يادگاري با غار گرفتيم و با هدلامپ هاي روشن قدم به دنياي ناشناخته غار گذاشتيم و ابتداي مسير پله هاي زيادي و پايين رفتيم و همينطور كه به دل غار نزديكتر مي شديم نور كم كم ناپيدا ميشد و فقط با هد لامپهامون ميتونستيم مسيرمونو ببينيم .
پايين غار رفتيم و جايي نشستيم و از غار ها با همسفرهامون صحبت كرديم . داخل غار كمي شلوغ شده بود و ما هم واستاديم تا گروه ها يك به يك از غار خارج شدن و مسير غار و تا انتهاي تالار اول پيموديم . اونجا هم چراغ هامونو خاموش كرديم و در سكوت به صداي درون غار گوش داديم .
ديگه كم كم وقت برگشتن بود ، با دلي مملو از هيجان و خوشي غار و ترك كرديم برگشتيم كنار رودخانه تا نهار بخوريم . اونجا هم شاهين با چايي آتيشيش انتظار مارو ميكشيد. نهارمونو خورديم و بعد از كمي استراحت برگشتيم به طرف كرج.
از همكاران عزيزم شاهين جهانپور و مهدي ساقي هم بابت همراهي اين سفر كمال تشكر و دارم.
با آرزوي سلامتي براي شما.
به اميد ديدار !35









Last edit: 7 سال 5 ماه قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.273 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک