× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 96

سفرنامه تور آبشار هفت خوان مورخ 96/6/30

بیشتر
6 سال 7 ماه قبل - 6 سال 7 ماه قبل #1781 توسط travelloug
سفرنامه تور آبشار هفت خوان
مورخ 96/6/31
راهنما: شاهین جهان پور



این طرف تر
در خیابان گنجشکی افتاده بی غذا
فصل تابستان است
می نویسم شعری
از زبان سهراب
و خدایی که در این نزدیکی است

باز هم طلوع خورشید، شروع شدن یک روز و شروع یک سفر. طبق برنامه صبح حرکت خود را به همراه همسفران به سمت آبشار زیبای هفت خوان که در جاده چالوس قرار گرفته آغاز کردیم .



در منطقه واریان در رستوران ساحلی و دلپذیر واریان صبحانه را میل نموده و سپس آستان مقدس سپهسالار را طی کرده مسیر را به سمت آبشار ادامه دادیم، چه اندازه شگفتی را می توان توصیف کرد در برابر تماشای هشت رودخانه در مسیر و گذشتن و بازی کردن ها!!!






پس از پیمودن هفت خان که چه گویم هفت بهشت زیر سایه درختی پر بار توقف کرده و درفضای مملو از آرامش آنجا استراحت کردیم و با انرژی مضاعف رو به مسیر آبشار آوردیم. سر انجام انتظار به سر رسید و چه عکساها گرفتیم و چه آب بازی های کودکانه ای و سرانجام زیر آبشار رفتیم و خود را کاملا در آب غرق کردیم، لحظه ای سکوت!!!! هم صدا شدن با بی صدایی آب!!!



بلاخره بعد از دل کندن از آن طبیعت بکر و بعد از خوردن ناهار چوب را اندوخته و آتشی پر حلاوت برای نوش جان کردن و دمنوشی را محیا کردیم و این بار معارفه را به شیوه ای جدید برگزار کردیم.تمامی همسفران دایره وار دور هم جمع شدیم هر کدام به نوبت جلو می امدند و خود را معرفی می کردند. پس از معارفه همه همسفران به رسم وفاداری به طبیعت چهره طبیعت زیبا رو از زباله ها خود را با خود آوردن تا رهسپار راه برگشت شدیم . خاطره سفری دیگر در ذهنمان نقش بست و سابقه ای دیگر از سفری لذت بخش زینت بخش تور شد.
سفر پایان ندارد...
Last edit: 6 سال 7 ماه قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.109 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک