تنگه آب نوس

تنگه آب نوس که از زیباترین تصاویری است که طبیعت در نزدیکی عباس آباد خلق کرده است. برای دسترسی به این جاذبه باید ابتدا از جاده ی زیبای چالوس گذر کنید و پس از آن جاده ی عباس آباد را طی کنید.

بسیاری از مردم برای گریختن از گرمای تابستان و سروصدای شهر به دل طبیعت رهسپار میشوند. تنگه آب نوس از زیباترین و دلچسب ترین مکان هایی است که می توانید برای سفر انتخاب کنید. تنی در آب زلال تنگه بزنید و چشم را به دست نوازش گر طبیعت بسپارید.

 آبنوس جایی دنج در دل طبیعت است که نسبت به مناطق دیگر در شمال کشور خلوت تر و بکر تر مانده و این یک مزیت خیلی خوب برای سفر می باشد. یکی از جذابیت های دیگر این جاذبه، مسیر سرسبز و جنگلی آن است که علاوه بر لذت آب بازی میتوانید از راهپیمایی در جنگل نیز بهره مند شوید.

داخل این دره آبشارها و حوضچه های متعددی وجود دارد که بسته به توان جسمی و زمانی می توانید بازدید داشته باشید.

مسیر پیمایش داخل رودخانه انجام می شود و کاملا خیس می شوید. در بعضی از قسمت های مسیر آب رودخانه زیاد هست و توصیه می شود که گردشگرانی که شنا بلد نیستند، با تیم هایی که مجهز و مسلط به این مسیر هستند، به این منطقه سفر کنند. می توانید با تیم حرفه ای البرزمن تور یک روزه تنگه آب نوس رو تجربه کنید.

اگر تجهیزات و تسلط کافی داشته باشید میتوانید کل مسیر را از داخل رودخانه و آبشار عبور کنید و تنگه نوردی و صخره نوردی داشته باشید اگر نه که باید از مسیرهای فرعی و جنگلی واسه رسیدن به حوضچه های دیگر استفاده کنید.

بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه زیبا تابستان می باشد که پناهی برای فرار از گرمای تابستان می باشد

tangeh-abnoos

چاپ ایمیل

نماد اعتماد الکترونیک

enamad

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک