× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 96

مورخ 96/2/15
راهنما: مجتبی حاج فرج زاده

درود
بار دیگر توفیق سفر دست داد تا در بهشتی ترین ماه از فصل بهار میهمان طبیعت باشیم.
در سحر گاه ۱۵ اردیبهشت حضور به موقع تمامی همسفران عزیز نوید یک برنامه عالی رو پیشاپیش می داد.
پس از شرحی مختصر به همسفران که کدامین منطقه از طبیعت بکر و زیبای طالقان انتظارمان را می کشد و پس از آن استراحتی کوتاه به رستوران محل صرف صبحانه رسیدیم و در ادامه هر یک از دوستان همسفر به معارفه خود پرداختند که با پایان آن، در دل طبیعت زیبا و سرشار از لطافت طالقان بودیم که با سخاوت تمام میزبان هر دلداده طیبعت است، با جلوه هایی چشم نواز از کوه و رود و چشمه و دشت و ...

پس از گذر از حاشیه سد طالقان به محل شروع حرکت رسیدیم که باران بهاری هوایش را مطبوع تر از همیشه کرده بود و البته بخشی از مسیر را نیز اندکی گِلی کرده بود که این ورود چالشی و سرگرم کننده در ابتدای راه به رهایی سریع تر از دغدغه های روزمرگی و غرق شدن در لحظه حال و طبیعت زیبا کمک فراوان کرد.

با رسیدن به دریاچه محلی و اندکی استراحت و عکسبرداری از زیبایی های منطقه از کنار جوی و چشمه موجود در مسیر رهسپار محل اتراق مان که در نزدیکی بود شدیم و در زیر سایه درختان طبیعت سخاوتمند میراش نزول اجلال کردیم.

پس از صرف ناهار، تا آماده شدن چای آتشی استراحت کردیم و محو طبیعت پر آرامش گشتیم. پس از صرف چای و تنقلات و گپ و گفت رفتیم به سراغ بازی های گروهی پر هیجان.
به لطف حضور چهره های شاخص قدرتمند طناب کشی در اولین حرکت طناب پاره گشت و دل و روده ما نیز از خنده!

پس از آن با یک بازی گروهی جدید دیگر غرق در مفرح ترین لحظات حال شدیم و اصل هماهنگی در کار گروهی را آزمودیم. در ادامه انرژی بی پایان گروه راه را برای طناب کشی های گروهی مکرر به طریقی دیگر باز کرد.
پس از اندکی استراحت و صرف مجدد چای آتشی این بار مهارت های فردی و سرعت عکس العمل در غالب دیگر بازی های گروهی به بوته آزمایش گذاشته شد .

و بلاخره مسیر بازگشت را در پی گرفتیم و رهسپار ده شدیم که سکوت زیبایش مثال زدنیست.
و اینگونه به پایان سفری رسیدیم که خاطرات خوشش ماندگار شد.

از تمامی همسفران عزیز که به اتفاق چنین لحظات خوشی را آفریدند بی نهایت سپاس گزارم...