× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 95

سفرنامه تور قلعه رودخان مورخ 95/2/16

  • ozeiri
  • ozeiri's Avatar نويسنده موضوع
  • بازديد كننده
  • بازديد كننده
7 سال 11 ماه قبل - 7 سال 11 ماه قبل #1499 توسط ozeiri
سفرنامه تور قلعه رودخان
مورخ 95/2/16
راهنما: شهام نخبه زعیم




روز شانزده ارديبهشت ماه با جمعي از همسفران همراه قصد سفر به استان سرسبز گيلان و بازديد از قلعه رودخان و داشتيم و از روز قبل همه چيز و فراهم و آماده كرديم براي يه سفر خاطره انگيز ديگه.
صبح زود تك تك همسفرانمون به موقع اومدن ولي متاسفانه ماشين با تاخير چند ساعته رسيد. بعد از چالشهاي تاخير با جمعي از همسفران صبور مسير خودمونو به پيش گرفتيم . براي صرف صبحانه هم رفتيم رستوران نزديكي قزوين و اونجا دو نفر از همسفران عزيزي كه از استان زنجان اونجا اومده بودند به ما ملحق شدند. خلاصه صبحانه رو خورديم و به سمت منجيل حركت كرديم و تو مسير تك تك همسفرهامون خودشونو معرفي كردند از كارهاي محير العقول كه تو زندگيشون انجام دادند گفتند و پانتوميم بازي كرديم كه تونستيم از چالش هاي پت و مت و .... با موفقيت بيرون بياييم.
كم كم به منجيل رسيديم كه آرمان عزيز از اونجا منجيل و سدشو بادها و مارهاي معروفش برامون گفت.
بعد از گذر از منجيل مستقيم به سمت قلعه رودخان رفتيم .
حدود ساعت ١٢ رسيديم كه خيلي خوب و به موقع بود و توقفي كوتاه داشتيم و بعضي از دوستامون وسايل مورد نياز نهارشونو تهيه كردند و آماده و سر خوش از به وجود آوردن يكروز خوب و خاطره انگيز راهي پله هاي معروف قلعه شديم ، هواي مطبوع بهاري و صداي زيباي پرندگان و لبخند و همراهي همسفرهامون ، همگي باعث ميشد تا فارغ از خستگي پله هارو يكي بعد از ديگري پشت سر بزاريم بعد از يك ساعت نيم پياده روي همه هسفرهامون مقابل درب قلعه بودن و به اتفاق وارد قلعه هميشه استوار شديم و از اون بالا مناظر زيبا حوش از سر ما برده بود و بعد از كلي عكاسي كم كم وقت نهار رسيد . نهار و خورديم و در ارتفاعات قلعه سكوت كرديم و از مناظرش لذت برديم و انرژي دوباره گرفتيم.
بعد از كمي استراحت رفتيم به سمت آب انبار و از اونجا و بازديدي انجام داديم و كلي عكس و خاطرات خوش ساختيم . بعد از بازديد از آب انبار راهي مسير برگشت شديم



حدود ساعت ٦ قلعه رودخان و ترك كرديم.
تو مسير برگشت ها كلس سوغاتي خريديم و با پك هاي ويژه از همسفرانمون پذيرايي كرديم.
زمان برگشت وقت مناسبي براي انجام بازي هاي جذاب مخصوصاً وقتي همسفرها هم مشتاق و با استعداد همراهمون باشن . دوستان بصورت گروهي و انفرادي چالش هايي داشتند و رقابت خعيلي نزديك انجام ميشد ، واقعاً انتخاب تيم پيروز بسيار دشوار هست . بقيه مسير هم كلي شادي كرديم و من از برنامه هاي آتي سفرها براي دوستان صحبت كردم .
علي رقم تاخير ماشين در صبح برنامه با موفقيت انجام شد و حدود ١٢ شب رسيديم كرج .
با آرزوي سفرهاي خوب و سفرهاي زياد براي شما .
هر سفر براي تك تك ما يك آزمون براي شناخت خودمون هست ، اگه مي خواييد خودتونو بهتر بشناسيد بنظرم سفر كردن بهترين گزينه ميتونه باشه ....
به اميد ديدار !35






Last edit: 7 سال 11 ماه قبل by ozeiri.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.107 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک