× تصاویر و سفرنامه تورهای پاییز و زمستان 90

سفرنامه تور خانه های سنگی اشتهارد 7 / 11 / 90

سفرنامه تور اشتهارد
راهنما: پویا ملاحسنی

سلام و صد سلام به دوستان خوب "البرزمن"
من بعد از یک استراحت چند هفته ای دوباره برگشتم ..

سفر امروز ما به سمت اشتهارد بود جای همه خالی ، خیلی خوش گذشت.. امروز بچه های "البرزمن" همگی با گروه بودن و همراه 21 نفر مسافر دست جمعی یه روز خوب رو کنار هم گذروندیم..
آقای وحید شعبانی هم کارشناس تاریخ همراه ما بود که حسابی از اطلاعات ایشان استفاده کردیم..
ساعت 8:30 از میدان سپاه سفر ما شروع شد . پویا برنامه تور رو گفت و مراسم آشنایی مسافر ها انجام شد.
تعداد خردادی ها امروز بیشتر بود متولدین بهمن ماه هم داشتیم که پیشاپیش تولدشون را تبریک گفتیم..
اولین مقصد ما امام زاده سه گنبدان بود که صبحانه هم اونجا صرف شد.. و بعد رودخانه شور .. بخاطر بدی جاده اصلی از یه جاده میان بر رفتیم کنار رودخانه . حدود یک ساعتی اونجا بودیم و کلی مسافر های عزیزمان از منطقه کویری اونجا لذت بردن..
امامزاده سلیمان هم امروز پذیرای ما بود.. گروه "البرزمن "یه سوپرایز خیلی جالب برای مسافر ها داشت ..
خانه های سنگی اشتهارد .. جایی با قدمت 2000 ساله!! عکس ها رو ببینید شگفت زده می شوید.. اجازه بدید مسیر این خانه هارو فعلا لو ندیدم.. همگی ناهار رو مهمان خانه های سنگی بودیم.. بعد از گرفتن کلی عکس های هنری زمان برگشت شد..
توی راه برگشت بازی گروهی و بعد هم پرکردن فرمهای نظرسنجی ما.. که مثل همیشه مسافرهای خوب "البرزمن" به ما روحیه دادن تا بتونیم بهتر و بیشتر تلاش کنیم و به کارمون ادامه بدیم.
امروز هم تمام شد.. در کنار همه لذتهای تورهای طبیعت گردی ، همیشه یه غم بزرگ همراهش هست.
وقتی میبینیم طبیعت بکر و زیبا و مکان های تاریخی ارزشمند که هر کدام بیانگر تمدن چندین هزار ساله ماست چقدر راحت دارن از بین میرن و متاسفانه کسی اهمیت نمی دهد..
عزیزان مسئول استان البرز به داد مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی استان برسید.. لطفا
و البرزنشینهای همیشه سبز ، شما هم کمی مسئولانه برای استان خودتون دلسوزی کنید.. لطفا
همین.

واحد گردشگری البرزمن

این هم عکس های این برنامه
Last edit: 5 سال 9 ماه قبل by admin.