× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 96

سفرنامه تور آبشار چوره طالقان
مورخ 96/3/14
راهنما: مجتبی حاج فرج زاده

در یک روز تعطیل دیگر در خرداد ماه به همراه همسفران البرز من عزم سفر کردیم به دیار طالقان جهت بازدید از آبشار زیبای چوره.
صبحگاه پس از حضور تمامی مسافران به راه افتادیم و پس از اندکی توضیحات در باب سفر در پیش رویمان ، به رستوران صرف صبحانه رسیدیم و بعد از آن معارفه ای مفصل داشتیم که هر یک از دوستان به بیان علاقه مندی هاشان از عناصر طبیعت پرداختند و تجارب سفرهایشان را بازگو کردند که خود حدیثی مفصل بود .

در حاشیه دریاچه ی زیبای سد طالقان پیمایش خود را از کنار جریان آب آغاز کردیم و پس از پشت سر گذاشتن گردنه ی آغازین سفر در مسیر تراورس دامنه افتادیم .

گرچه که قسمت هایی از مسیر دشواری های خود را برای گذر کردن داشت ولی با اندکی صبر و حوصله که چاشنی کار شد بلاخره به محل اتراق خود در کنار رود رسیدیم و پس از اندک استراحتی رهسپار دیدار آبشار مرتفع و زیبای چوره شدیم که با خنکایش در گرمای خرداد از میهمانانش پذیرایی می کرد.

در ادامه بعد از گرفتن عکس و استراحت پای آبشار به محل اقامت بازگشتیم و پس از صرف ناهار و استراحت مسیر بازگشت را در پیش گرفتیم.

در مسیر هدیه طبیعت به ما چای کوهی بود که چیده شد و از نوشیدن دمنوش آن در مسیر باز گشت لذت بردیم که خستگی سفر را از تن بدر برد. بدینگونه سفری دیگر در خاطراتمان ماندگار شد و تجربه ای دگر بر تجاربمان افزوده شد.