× تصاویر و سفرنامه تورهای پاییز 96

سفرنامه تور شهرستانک
مورخ 96/8/19
راهنما: محمدرضا زمان فر

پاییز بهانه ی آرام شدن است.
پاییز نشان فریاد پر از سکوت است...
فریاد برگهایی که زیر پای من وتو خورد می شوند ولی فریاد نمی کشند...
پاییز آرامش فصل هاست.
پاییز زیباترین فصل خداست. پاییز رنگ خداست...

در یکی از روزهای زیبای آبان ماه با جمعی با صفا کوله بار بستیم به سوی ده زیبای شهرستانک جاده چالوس رهسپار شدیم
همه همراهان آمدند و سفر آغاز شد
سفری در پیچ خم جاده زیبای چالوس
در ابتدای سفر از خودمان گفتیم که جمع خانواده امروز با هم بیشتر آشنا شوند
از شغل، اصالت و ...
پس از آشنایی همراهان با هم به رستوران زیبای ساحل واریان درست بالای دریاچه سد زیبای چالوس رسیدیم
صبحانه لذیذی بود که با چشم انداز زیبای سد کرج لذت دو چندان داشت

جاده چالوس یکی از زیباترین جاده های دنیا که در فصل پاییز این زیبایی دوچندان پیدا کرده توجه هم سفران را به خود جلب کرد تا به دِه زیبای شهرستانک رسیدیم
کوله ها بر دوش پیاده روی مان را شروع کردیم

کوچه باغ های پاییزی با کوه های سر به فلک کشیده و رودخانه ای در آن میان منظره ای بدیع به وجود آورده بود که ما هم از این مناظر غافل نشدیم و این لحظات را ثبت کردیم
با رسیدن به کاخ ناصری ابتدا زیراندازها پهن شد

آتش برافروخته شد و کتری معروفمان که در مسیر سوژه عکاسی هم سفران شده بود هم از آب گوارای چشمه پر شد
تا چای حاضر شود هم راهان نهار را میل کردند و چای هیزمی حسابی سر حالمان آورد

دیگر زمان بازدید از کاخ 140 ساله ناصری بود که به اتفاق هم سفران قدمی در کاخ زدیم و چند عکس به یادگار گرفتیم و در خروج از کاخ حکایت جالب کتیبه کنار کاخ که روی سنگ حک شده بود هم بازگو کردیم
دیگر زمان دل کندن از، زیبایی های این ده بود

در مسیر برگشت هم یک سگ بزرگ ما را تا دم اتوبوس همراهی کرد
در مسیر برگشت توقفی مقابل لبنیات دهاتی داشتیم جهت پذیرایی هم سفران و ادامه مسیر هم با قرعه کشی مسابقه برترین سلفی و جوایزی به جدیدترین و قديمي ترين همسفر همراه بود.
با رسیدن به دفتر البرزمن در جایی که سفر پایان ندارد دیگر زمان پایان این سفر و بدرود گفتن همسفران رسیده بود
در پایان تشکر می کنم از زحمات خانم فتانه شکاریان همکار عزیزم و هم سفران عزیز که کلی خاطره خوب در این روز برایمان ساختند.