× تصاویر و سفرنامه تورهای پاییز 96

سفرنامه تور روستای سنج
مورخ 96/8/26
راهنما: محمدرضا زمان فر

در واپسین جمعه آبان ماه عزم سفر کردیم تا از روستا و آبشار سنج بازدید کنیم .
با آمدن همه همراهان یک روز پر انرژى شروع شد
ساعات اولیه با مراسم معارفه گذشت و از خودمان گفتیم از اصالت ،شغل، ماه تولد و ...
به رستوران زيبایی در برغان رفتیم برای صرف صبحانه

صبحانه لذیذی دور آتش میل کردیم و حسابی هوای خنک در کنار آتش و خوش آمد گویی خروس ها حالمان را خوش کرد
در پایان هم عکسی به یادگار گرفتیم و به سوی روستای زیبای سنج حرکت کردیم
روی سنگ فرش زیبای روستا پیاده روی مان را شروع کردیم و به سوی باغ های زیبا که رودی زلال در میانش جاری بود

از میان باغ های زيبا گذشتیم در میان دره ای با کوه های سر به فلک کشیده البرز
در آخرين پیچ مسیر بود که آبشار زیبا نمایان شد

در جوار آبشار زیراندازها را پهن کردیم و آتشی به پا کردیم و مشغول صرف نهار ،عکاسی و پانتوميم شدیم
هم سفران در این میان مسابقه ساخت نام البرزمن را با مواد موجود در طبیعت برگزار کردند و گروه برگ و گل برنده این مسابقه شدند

دیگر زمان دل کندن از این طبیعت زیبا بود
همراه با رود زلال به سمت روستا برگشتیم
میانه راه بود که لختی توقف داشتیم و مجاور رود چند دقیقه ای چشمانمان را بستیم و سکوت کردیم تا طبیعت سخن بگوید

نجوای باد ،موسیقی رود و صدای پرندگان که گاه گاه نغمه ای گوش نواز سر می داند حسابی حالمان را جا آورد
در ادامه مسیر روستا و مردمان مهربان آنجا را بدرود گفتیم و در جاده ای پر پیچ و خم به سوی خانه برگشتیم
در میعادگاه همیشگی البرزمن جایگاهی که هیچ گاه سفر پایان ندارد هم سفران عزیزمان را به اميد دیدار در سفرهای آینده بدرود گفتیم
در پایان تشکر ويژه از همکار عزیزم خانم مرجان شکوهی بابت زحماتشان در سفر
دلتون همیشه شاد و لبتان همیشه خندان...