× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 95

سفرنامه تور جنگل الیمستان مورخ 95/3/21

بیشتر
7 سال 11 ماه قبل #1525 توسط travelloug
سفرنامه تور جنگل الیمستان
مورخ 95/3/21
راهنما: شهام نخبه زعیم




صبح زود هوا تاريك و روشن بود مقابل دفتر آژانس همسفرهامون حاضر و آماده با كوله هاشون حضور داشتن و بعد از اومدن ماشينمون همه سوار شديم و گروه ديگه هم كه ليدرش پويا بود با هم حركت كرديم. مقصد ما جاده هراز و بعد هم جنگل هاي اليمستان بود.
همون صبح اول وقت همسفرها بسيار پر انرژي روز و شروع كردن . صبحانه و آبعلي خورديم و بعد از صبحانه همسفرها خودشونو معرفي كردن كه چالش هاي خاص خودشو داشت و بايد حافظه همسفرها محك ميخورد .
بعد از معرفي همسفرها وارد مسير روستاي لهاش شديم و اول روستا توقفي كرديم و آب خريديم . بعد رفتيم ابتداي مسير پياده روي مونو وسايل مونو جمع كرديم و دل به دل جنگل داديم. هوا گرم بود ، بعد از كمي پياده روي وارد دشتي شديم كه چشم انداز زيباي دماوند و از اونجا ديديم. بعد مسير و ادامه داديم و در شيب جنگل و سايه درختها رفتيم و رفتيم . گاه به گاهي هم توقفي ميكرديم و عكس هاي يادگاري ميگرفتيم.
حدود ساعت ١١:٣٠ رسيديم به محل استقرارمون . بساط استراحت و بر پا كرديم ، من و بيات هم مشغول برپايي آتش شديم و دوستان امداد كوهستان هم مشغول گشت تو منطقه بودن . نهار و خورديم و استراحتي كرديم . بعضي از دوستان هم در خلوت خودشون به گوشه اي رفتن. ما هم بچه هارو تيمي كرديم و پانتوميم بازي كرديم كه محمد با بازي منحصر بفردش اسطوره بازي شد.
ديگه كم كم ساعت زمان برگشت و بهمون نشون ميداد. وسايل جمع كرديم و برگشتيم به سمت ماشين . هواي جنگل تو راه برگشت مه سبكي داشت و هوا هم خنك شده بود. سوار ماشين شديم و برگشتيم سمت جاده هراز ، تو پيچ هاي جاده در ماشينمون گير كرد و يه نيم ساعتي طول كشيد تا ماشين از پيچ در بياد. لازم به ذكر هست كه مسير اليمستان پيچ هاي سختي داره و با اتوبوس نميشه رفت و با ميدل هم بايد خيلي با احتياط حركت كنيد.
وارد جاده هراز شديم و تو مسير هم توقفي كرديم و بعد به سمت دماوند و تهران برگشتيم. جاده تو راه برگشت زياد ترافيك نداشت و حدود ساعت ١٠:٣٠ شب رسيديم كرج.
به پايان آمد اين دفتر حكايت همچنان باقي است.
به اميد ديدار !35







لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.211 ثانیه

نماد اعتماد الکترونیک

enamad

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک