سفرنامه تور کویر مرنجاب ( تنیس مهر) مورخ 5 الی 94/9/6

سفرنامه تور کویر مرنجاب
مورخ 5 الی 94/9/6
راهنمای تور: روزبه باقری

دریک شب سرد پاییزی که ماه با تابش زیبا و خیره کننده ش چشم ها رو جادو می کرد به همراه مسافرای خوب و دوست داشتنی البرزمن تصمیم گرفتیم که به کویر بریم و آخر هفته خودمون رو در دل کویر زیبا و آرام مرنجاب سپری کنیم

ساعت 9 از کرج حرکت کردیم و در طول مسیر باهم بیشتر آشنا شدیم . بعد از حدود دوساعت به مجتمع رفاهی رسیدیم و پس از صرف شام دوباره به سمت کویر حرکت کردیم. مسافرای عزیزمونم ازاین فرصت استفاده کردند و استراحت کوتاهی داشتند. حدود ساعت چهار صبح به کویر رسیدیم و آتش رو به پا کردیم.

مهتابم با تابش جادویی اش چشم ها رو خیره می کرد و دور آتش کمی درباره ستاره ها صحبت کردیم و بعدشم وقت این بود که با یک سکوت هرچند کوتاه به آرامش و سکوت کویر احترام بزاریم.

خورشید دیگه داشت کم کم بالا می اومد که صبحانه رو خوردیم و بعد از عکس گرفتن از زیبایی طلوع خورشید به سمت کاروانسرا رفتیم .بعد از اون هم راهی رمل ها شدیم

روی رمل ها هم کلی عکس های زیبا گرفتیم و کلی بازی کردیم و غلت خوردیم رو شن های گرم کویر

حدود ساعت 11 از رمل ها پایین اومدیم و چندتا ازمسافرا رفتن و سوار ماشین های آفرود که پای رمل ها بودند شدند و کمی هیجان سافاری در کویر رو تجربه کردند.
حدود ساعت 12 از کویر به سمت کاشان حرکت کردیم و ساعت 3 رسیدیم به خانه تاریخی عباسی کاشان ، ناهار رو که خوردیم

رفتیم و از خونه زیبا و تاریخی خانه عباسی ها دیدن کردیم.

ساعت 5 غروب که به ماشین برگشتیم و همگی آماده برگشت به کرج شدیم در راه کلی مسابقه و بازی می کردیم و حدود ساعت 9:30 شب به کرج رسیدیم و با کلی خاطره خوب و تجربه جدید با اینکه سخت بود جداشدن از همسفرای خوب و دوست داشتنی ازهم خداحافظی کردیم و به این ترتیب سفرما به اتمام رسید. !35
با آرزوی دیدار مجدد همه شما همسفرای خوب و دوست داشتنی و با تشکر از همکارم خانم مقصودی عزیز که تو این سفرهمراه من بود. !35
مقصد جایی درانتهای مسیر نیست مقصد لذت بردن از لحظه های سفر است...