× سفرنامه تورها و تصاویر بهار 92

راهنمای تور: سهیل صالحی

با سلام
سفری 3 روزه . به یادماندنی به طبیعت بکر شمال غربی
برنامه روز اول رو از میدان سپاه شروع کردیم، ترافیک سنگین اتوبان تهران قزوین باعث شد سفر از اول صبح با تاخیر شروع بشه، !14 و البته در طی حرکتمون ترافیک با ما همسفر شده بود !28
حدود ساعت 9 شب به آستارا و بازارچه های مرزی رسیدیم و دوستان از فرصت برای خرید استفاده کردن و بعد از خرید به سمت هتل رفتیم !71
روز دوم و بعد از صرف صبحانه به سمت اردبیل حرکت کردیم. در طول مسیر از کنار مرز ایران و آذربایجان و گردنه ی زیبای حیران عبور کردیم و البته از تله کابین حیران که بسیار جذاب و خوب بود استفاده کردیم. !40

ناهار دوم رو در رستوران سنتی شاه عباس اردبیل خوردیم که فضای سنتی بسیار زیبایی داشت. قیمه بیچاق غذای محلی اردبیل هم بسیار خوشمزه بود جای همگی خالی !54

بعد ازظهر وارد شهر سرعین شدیم و همگی از آبگرم استفاده کردیم. !29
صبح روز بعد از سرعین حرکت کردیم و در مسیر بازگشت از جاده زیبای خلخال به اسالم عبور کردیم که طبیعت بسیار بکر و دشت شقایق های آن برای همه بسیار لذت بخش بود. !25

ناهار رو در رستوران چوبی سپیدار خوردیم و با کلی خاطرات خوش از این سفر در کنار همسفرهای خوش اخلاق و صبور به سمت کرج حرکت کردیم !27
به امید دیدار شما عزیران در سفرهای آینده !46

• محسن
  • محسن's Avatar
  • بازديد كننده
10 سال 10 ماه قبل #476 توسط محسن
سلام بر دوستان خوب همسفر !64 حالتون چطوره؟ :)

میتونم به جرات بگم یکی از بهترین سفرهام رو با البرز من در این سفر تجربه کردم !36

به نظرم سفر فوق العاده ای بود !72 هم آرامش و آسایش کامل بود !71 وهم گشت و گذار خوبی رو به همراه داشت !59

از همه ی دوستان خوبی هم که با ما همراه بودن صمیمانه متشکرم !25 مخصوصا دوستان خوش خنده و باصفای گروه !9 امیدوارم دوباره درسفرهای بعدی همینطور خوشحال و خوش خنده ببینمتون !60 به امید دیدار !35

امضاء
یــــــــــــــــــــار د بــــــــــــــســـــــــــــتـــــــــــــــــــا نــــــــــــــــــــــی

• محمد
  • محمد's Avatar
  • بازديد كننده
10 سال 10 ماه قبل #479 توسط محمد
من هم به نوبه خودم از حضور همگی !25 !34 تشکر میکنم به ما هم خیلی خوش گذشت !20 تا حالا چنین سفری نرفته بودم!!!! !32