× سفرنامه تورها و تصاویر بهار 92

سفرنامه تور آبشار هفت خوان
مورخ پنجشنبه 92/3/23
راهنمای تور: پویا ملاحسنی

هیچ چیزی بهتر از گذروندن یک روز کنار رودخانه پر آب و خنک رشته کوه البرز تووی این ماه گرم بهاری حال آدم رو جا نمیاره. !40
ما هم تصمیم گرفتیم این پنجشنبه با همسفرهای البرزمن یه روز خنک و آبکی رو تجربه کنیم، !17 بند کفش ها رو محکم کردیم و ساعت 7 صبح از میدون سپاه حرکتمون رو آغاز کردیم مثل همیشه چند نفر از دوستان تاخیر داشتند که زحمت بستنی رو کشیدن آخر سفر !30
صبحانه رو کنار سد کرج در رستوران ساحل واریان خوردیم، بعد از صبحانه داخل ماشین برنامه معارفه انجام شد و همه دوستان زحمت کشیدن به خوبی خودشون رو معرفی کردن !27 بزودی به مکانی رسیدیم که میبایست بقیه مسیر رو پیاده طی کنیم، روستای زیبای سپهسالار رو رد کردیم

چیزی از پیاده رویمون نگذشته بود که مجبور شدیم از رودخانه رد بشیم و هیچ راهی جز به آب زدن نداشتیم :unsure:
یکی پس از دیگری از آب رد شدیم و این روند تا رسیدن به آبشار ادامه داشت.

بعد از یک ساعت و نیم پیاده روی خوشبختانه به آبشار هفت خوانی رسیدیم و همه بی خود شده از خود به زیر آبشار رفتند
و عرق خستگی رو با آب سرد رودخانه شستند. !2

جای همگی خالی آب بازی حسابی ایی کردیم. بعد از اینکه حسابی آب تنی کردیم برای خوردن ناهار به زیر درخت بید پر سایه و بلند بالایی رفتیمو چایی هیزمی رو هم بعد از ناهار آماده کردیم من هم کمی آویشن و پونه به چایی اضافه کردم تا طعم کوهستان رو بیشتر احساس کنیم. !32
روز شاد و خنک آبکی ای رو پشت سر گذاشتیم، جای همگی خالی باز هم با ما همسفر بشید !25

10 سال 10 ماه قبل #481 توسط ahmadi
یکی از بهترین سفرهای من با البرز من بود....اصلا فکر نمیکردم اینقدر خوش بگذره...مخصوصا آب بازی که اصلا نگو....