× سفرنامه و تصاویر تورهای بهار 93

مورخ 93/3/2
راهنمای تور:سهیل صالحی

سفر به شمال ایران از جاده چالوس همیشه واسه کرجی ها خاطره انگیز بوده و هست !11
جمعه صبح سفر یک روزه خودمونو شروع کردیم برای هم صدا شدن با صدای موج دریا، آواز پرندگان جنگلی.. !29
نم بارون باعث شد تا هوا بسیار مطبوع بشه و انرژی خوبی رو به ما بده در طول مسیر از تونل امیر کبیر گذشتیم و مسیر خودمونو ادامه دادیم تا تونل کندوان، بعد از تونل صخره ای بسیار دوست داشتنی انتظار مارو می کشید اقیانوس مه صبحگاهی همه رو غافل گیر کرده بود. !
بعد از اینکه پیاده شدیم و کلی عکس گرفتیم راهمون را ادامه دادیم تا به ساحل زیبای سی سنگان رسیدیم !55

کنار ساحل آرامش قشنگی حکم فرما شده بود. بچه های گروه هر کدوم مشغول بازی شدن چد نفری با لباس تنشون شنا کردن چند تا از دوستان هم سوار جت اسکی شدن. بقیه هم تفریح سالم و پر هیجان قایق موتوری رو تجربه کردن

البته اسب های سرحال سی سنگان هم بودند که دو سه نفر سوار شدند. !15
موقع ناهاردر کنار غذاهای ایرانی غذاهای محلی مثل اکبرجوجه، باقالا قاتق، میرزا قاسمی، رو تا جایی که می تونستیم خوردیم. !49
کنار دریاچه رسیدیم هوا خیلی خوب بود، سبزه های کنار دریاچه هم کاملا سبز شده بود. تصمیم گرفتیم با هم دور دریاچه پیاده روی کنیم و از بالای ارتفاعات کنار دریاچه آویدر را ببینیم. !53

پیاده روی ما حدود 3ساعت طول کشید و همگی با انرژی و سرحال سوار ماشین شدیم و حرکت کردیم.

در مسیر برگشت خرید، بازی پانتومیم و ترافیک سنگین جاده چالوس رو هم از دست ندادیم. به امید سفرهای گروهی دوباره با شما عزیزان. !24
Last edit: 9 سال 11 ماه قبل by alborzAD.