× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 96

مورخ 96/2/22
راهنما: پویا ملاحسنی

جنگل مه آلود ، وهم آلود
این هفته با همسفرهای پرشور و پرانرژی البرزمن جنگل دالفک بودیم. جنگلی بکر و دورافتاده در دامنه های قله ی درفک.
صبح زود راه افتادیم و یکی از همسفرهای خوابالو رو هم در راه سوار کردیم و بعد از نوش جان کردن صبحانه ای مبسوط و کامل (از علی آقا رادمرد بپرسید) نوبت به معارفه رسید و چه هنرهایی که رو نشد؟!!

آسمان ابری بود و هرازگاهی رعد و برقی زیبا و هراس انگیز آن را می شکافت. از کنار سد منجیل و پنکه های غول آسا گذشتیم تا به مینی بوس ها رسیدیم. خوشحال و شاد در مسیر فرعی حرکت می کردیم و مناظر زیبا رو نگاه می کردیم. کم کم به درون مه فرورفتیم و هوا خنک تر و خیس آلود شد.

به اول مسیر پیاده روی رسیدیم و پا به درون جنگل مه آلود ِ وهم آلود گذاشتیم. تا شعاع 5 متری رو بیشتر نمی شد تشخیص داد. سایه ی درخت ها درون مه و حرکت ما در بین درخت ها و شاخ و برگ ها و قطرات ریز مه که به صورتمون می خوردند حال و هوای عجیبی به آدم می داد.

بعد از کمی سربالایی و چپ و راست به مکان نا معلومی رسیدیم و اطراق کردیم و انواع بازی های گروهی و و ناهار و چای در انتظارمون بودند. گفتیم و خندیدیم و دور آتش نشستیم و چای نوشیدیم. همدلی و همراهی همسفرها مثال زدنی بود...

مسابقه طناب کشی جانانه ای هم انجام دادیم و بالاخره زمان برگشت از راه رسید...
در مسیر برگشت سکوت کردیم و به صدای قطرات آب که از روی شاخه ها و برگ ها سُر می خوردند گوش سپردیم.

باز هم با کمی اشتباه در مسیر همراه شدیم و بالاخره به کنار مینی بوس ها رسیدیم. در مسیر برگشت هم که جوی بی نظیر در اتوبوس حاکم بود که باعث شد زمان برگشت رو اصلا متوجه نشیم.
مثل همیشه همدلی و همراهی همسفرها باعث شد تا سفری خاطره انگیز و بی نظیر در کنار هم داشته باشیم
خیلی ممنون از این که هستید و با ما در سفرهای بی پایان همراه خواهید بود...