× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 96

راهنما: نیما افشاری

این سفر با یک سوال شروع شد ؛
این هفته کجا بریم ؟
چیزی که مشخصه اینه که توی اردیبهشت رشته کوههای البرز بی نظیرند و بنا شد که در این سفر هم از طبیعت زیبا و هم از قلعه تاریخی رودخان دیدن کنیم (که در گذشته دژ رودگان نام داشت)
راس ساعت ۵ قرار ما با همسفران جان بود که بعد از حرکت و توقف برای صبحانه ای لذیذ مشغول بحث شیرین معارفه شدیم.
وقتی همسفرانی داشته باشی که برای مدت کوتاهی برای گشت و گزار به ایران اومده باشند قطعا معارفه جذاب تر هم میشه.
خلاصه اینکه بعد از گپ و گفتی دوستانه و صحبت در مورد جنگل های هیرکانی به قلعه رودخان رسیدیم و قسمت دوم سفر ما شروع شد .

اول مسیر با آلاچیق های فروش چای محلی و لباس های سنتی طی شد.
بعد از عبور از جنگل و بالارفتن از پله های معروف به قلعه رسیدیم ...

جذابیت قلعه یک طرف، تازگیه سبزه های تازه که از بین سنگ ها رشد کرده بودن هم یک طرف.

دیگه کم کم گرسنه شده بودیم و با همسفران جان تصمیم گرفتیم که همونجا زیر آفتاب دل انگیز نهار بخوریم . سفره رنگینی از غذاهای خونگی پهن شد .
با نزدیک شدن به غروب از قلعه به سمت فومن برای کلوچه خوردن رفتیم و بعد از اون توقفی تو رودبار و خرید سوغات داشتیم .
و قسمت سوم سفر وقتی شروع شد که همه با انرژی چند برابری از دیدن جاهایی که رفته بودیم عازم کرج شدیم .