× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 96

سفرنامه تور جنگل الیمستان مورخ 96/2/28

بیشتر
6 سال 11 ماه قبل - 6 سال 11 ماه قبل #1701 توسط travelloug
سفرنامه تور جنگل الیمستان
مورخ 96/2/28
راهنما: میثم کریمی نیا


يه صبح دل انگيز بهاري به همراه همكارهاي خوبم مجتبي و محمد و جمعي از همسفراي خوب البرز من راهي جنگل زيباي اليمستان شديم، پس از صرف يه صبحانه خوشمزه، برنامه معارفه بين همسفرا انجام شد تا به محل قرارمون با ميني بوس ها رسيديم، سوار دو ميني بوس كه همچون رخش! ولي با سرعت لاكپشت به سوي مقصدمون حركت مي كردن پس از گذر از جاده پر پيچ و خم اليمستان كه در مه قرار داشت به ابتداي مسير پياده روي رسيديم.









پس از رسيدن به ابتداي محل پياده روي قدم در جنگل مه آلود اليمستان گذاشتيم، جنگلي زيبا كه آواز پرندگان در مه زيبائيش رو دو چندان كرده بود. پس از يك پياده روي يك ساعته به همراه همسفراي پر انرژيمون كه اصلا هم خسته نشده بودن! به مقصد مورد نظرمون رسيديم و مشغول استراحت و صرف ناهار شديم.






بعد از صرف ناهار و استراحت، مسابقه طناب كشي و وسطي بين همسفرا برگزار شد و دوستان به زور آزمايي و كري خوني براي هم پرداختن. در اين بين چاي آتيشي هم در حال آماده شدن بود و بعد از مسابقه از دوستان با چاي آتيشي خوشمزه پذيرايي شد.









بعد صرف چاي و گرفتن عكس هاي يادگاري مسير بازگشت رو در پيش گرفتيم و در بين چند جايي توقف كرديم تا سكوت در دل جنگل رو تجربه كنيم و از سكوت جنگل آرامش بگيريم.






سوار بر ميني بوس ها به طرف اتوبوس حركت كرديم و بعد از سوار شدن به اتوبوس به سمت كرج حركت كرديم.
در بين راه توقفي داشتيم براي صرف آش و پذيرايي از دوستان و آخر شب بعد از پياده كردن دوستان همسفر به كرج رسيديم تا يه سفر خوب ديگه با همسفراي خوب البرز من به پايان برسه و تنها خاطرات شيرينش برامون باقي بمونه...

موجيم و وصل ما، از خود بريدن است
ساحل بهانه است، رفتن رسيدن است
Last edit: 6 سال 11 ماه قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.267 ثانیه

نماد اعتماد الکترونیک

enamad

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک