× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 96

سفرنامه تور آبشار آلوبن مورخ 96/3/5

بیشتر
6 سال 11 ماه قبل - 6 سال 11 ماه قبل #1705 توسط travelloug
سفرنامه تور آبشار آلوبن
مورخ 96/3/5
راهنما: مجتبی حاج فرج زاده



در سحر گاه ۵ خرداد به همراه همسفران البرز من که از دوستانی جدیدی و قدیمی تشکیل شده بودند، رهسپار منطقه بکر فریرود در دل جنگل های هیرکانی و حاشیه قله ی زیبای درفک شدیم.
پس از گذر ساعتی به محل صرف صبحانه رسیدیم و با خوردن صبحانه ای مفصل برای یک روز پر از فعالیت آماده شدیم.



در ادامه مسیر هر یک از همسفران با معرفی خود از دستاوردها و اهدافشان در بهترین سفرهای شان گفتند که این ارائه تجربیات و نظرات به اندوخته های مان افزود.
با گذر از رودبار به محل قرارمان با نیسان هایی که از پیش انتظارمان را می کشیدند رسیدیم و نیسان سافاری را در منطقه جنگلی با مطبوع ترین هوای ممکن تجربه کردیم تا به نقطه آغاز پیمایش خود برسیم.



پس از گرفتن چند عکس و آماده شدن نفرات، پیمایش جنگلی خود را در حاشیه رود آغاز کردیم تا به آبشار زیبای آلوبن برسیم که در کنار آن میزبان محلی مهربان و پرتلاش مان با چای آتشی و کلوچه میزبانمان بود.


















پس از آب بازی مفصل در پای حوضچه آبشار عازم خانه محلی شدیم جهت صرف ناهار محلی لذیذ خود که عبارت بود از میرزا قاسمی و قورمه سبزی.












بعد از استراحتی کوتاه و صرف چای با طناب کشی و دیگر بازی های گروهی بخشی از انرژی بی پایان خود را تخلیه کردیم و با رسیدن نیسان ها و گذر مجدد از منطقه ی زیبای جنگلی سوار بر اتوبوس خود به سوی کرج بازگشتیم تا به این ترتیب برگ خاطره انگیز دیگری بر دفترچه خاطرات سفرهایمان نقش ببندد.

بر تمامی همسفران عزیز و همچنین میزبان های محلی پرتلاش و صمیمی خود ؛ حافظ، ابراهیم، عظیم و ... درودی بی پایان می فرستم که روزی خوش را برایمان فراهم ساختند.
Last edit: 6 سال 11 ماه قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.200 ثانیه

نماد اعتماد الکترونیک

enamad

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک