× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 97

سفرنامه تور آبشار آلوبن
مورخ 97/3/11
راهنما: شاهین جهانپور

در یازدهمین روز از خرداد ماه با چهره های شاد رو به رو شدیم تا سفر خود را به سمت استان گیلان منطقه امام زاده هاشم به دیدن آبشار طبقاتی آلوبن شروع کنیم . مقصد اول تالار شهر قزوین برای صرف صبحانه بود که واقعا چسبید و طبق رسم همیشه مراسم زیبای معارفه رو داشتیم تا با هم همسفران بیشتر از پیش آشنا شوند . در امام زاده هاشم توقفی داشتیم و بعد در محل از پیش معلوم آقا حافظ وبرادرش به استقبال ما آمدن و حال همه همسفران از زیبایی منطقه به وجد آمده بودن حالا در اولین فرصت به گرفتن عکس مشغول شدیم و دراین قسمت مهیج سفر یعنی سوار شدن بر نیسان در مسیر روستایی تا رسیدن به جنگل ...

با کلی ذوق از نیسان سواری به پیاده روی را در جنگل شروع کردیم در مسیر چند بار از آب گذر کردیم در مسیر به پیر زنی که زمانه قامتش را خمیده کرده بود که چند گاو را به چرا آورده بود که واقعا منظره را زیبا کرده بود .

حال به لحظه صعود رسید دیدن آبشار طبقاتی آلوبن که خستگی را از تن جدا می کرد دقایقی به استراحت پرداختم تا جانی دوباره بگیریم و به رفتن به بالایی آبشار و حوضچه اول این آّبشار برویم سپس در انجا تنی به آّب زدیم و حسابی آب بازی کردیم و در آخر آقا حافظ با چای ذغالی و کلوچه از ما پذیرایی کرد ...

حال ازآبشار خداحافظی کردیم و به سمت خانه روستایی برای صرف ناهار راهی شدیم و ناهاری بس دلچسب نوش جان کردیم وبعضی از دوستان به خرید پرداختن و رخت سفر را پوشیدیم و سوار بر نیسان به اتوبوس رسیدیم و در امام زاده هاشم برای خرید سوغاتی و پذیرایی عصرانه توقفی داشیم .

و در مسیر برگشت به بازی و سرگرمی پرداختیم تا این که به کرج رسیدیم برای سفر کردن نباید اندکی صبر کرد.
به امید دیدار مجدد شما عزیزان ...