× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 97

سفرنامه تور روستای میراش
مورخ 97/3/18
راهنما: شاهین جهانپور

درآخرین روز از هفته که خیلی ها به سفر رفته بودن یاران در وعده گاه همیشه حاضر شدن و کاپیتان آقای نیکپیما خوش اخلاق حضور داشتند و سفر خود را به شهرستان طالقان روستای میراش شروع کردیم .
در فضای دل چسب صبحانه ای نوش جان کردیم و اولین عکس دسته جمعی رو گرفتیم و سپس به سمت طالقان روانه شدیم و مثل همیشه به رسم همیشگی سفر های البرز من به قسمت شیرین معارفه رسیدیم و تک تک دوستان با هم آشنا شدیم و در نزدیکی شهر طالقان منظره سد طالقان واقعا رخ می‌نماید و دلچسب بود .

طالقان به سه قسمت شهرک پایین طالقان و بالا طالقان تقسیم میشودو مقصد ما یعنی روستای میراش در پایین طالقان واقع شده پس از توقفی در شهرک برای خرید آب و غیره به سمت میراش روانه شدیم و با اتوبوس خداحافظی کردیم و پیاده رو را شروع کردیم .

به مرحمت بارش باران دشتی بسیار زیبا و بکر در انظار ما بود بعد از یک ساعت پیاده روی آبگیری زیبا رخ مینماید و مشغول عکاسی شدیم و سپس دقایقی به صدای طبیعت گوش جان سپردیم و لذت کافی و کلی انرژی مثبت از طبیعت با خود برداشتیم .

و به ادامه راه پرداختیم تا محل استقرار از دور مشخص شد تا این که در محل در زیر درختی که سایه گسترانده بود زیر اندازی پهن کردیم و همسفران به استراحت پرداختتن و ما هم رفتم از چشمه آبی آوردیم و فضا را برای چای آتشی فراهم کردیم در این فرصت چندین همسفر برای چیدن آویشن تازه حرکت کردن بعضی از دوستان هم به گرفتن عکس مشغول شدن در این فرصت تا چای و دمنوش آویشن درست شود همسفران به صرف ناهار مشغول شدن و بعد به خوردن چای و دمنوش و بعد به بازی (علی علی ) پرداختیم و کلی شادی و خنده کردیم سپس وسایل رو جمع کرده و به سمت روستای میراش روانه شدیم و در کوچه پس کوچه های روستا به قدم زدن پرداختیم تا به اتوبوس رسیدیم .
از میراش دور شدیم و به شهرک رسیدیم همسفران عصرانه ای را نوش جان کردن و به سمت کرج رفتیم از طالقان خداحافظی کردیم و در مسیر برگشت به شادی و تعریف خاطره پرداختیم و زیبایی و مراسم کردستان عزیز گفتیم که برای همه به یادگار مانده است .
برای بعضی از دوستان باور کردنی نبود که در استان خودمان همچنین جای زیبای باشد پس برای گردش نباید فرصتی را از دست داد.