× تصاویر و سفرنامه های اجرا شده در تابستان 91

سفرنامه تور آبشار آهار
مورخ جمعه 91/6/24
راهنمایان تور: شهام و محسن !29

با سلام به همه همسفرای خوش اخلاق و با صفا و به تمام کسانی که هنگام سفر هم خودشون خوشحالن و هم باعث خوشحالی دیگران میشن. !17
صبح روز جمعه ساعت 6 و بموقع از میدان سپاه سفر رو آغاز کردیم، از همون ابتدای صبح همه سرحال و شاد بودن. در طول مسیر جلسه آشنایی مسافرها با یکدیگر انجام شد. !28
بعد از حدود یک ساعت و نیم به رستوران مورد نظر برای صرف صبحانه رسیدیم که برخی از دوستان محیط خنک کنار رودخانه را برای صرف صبحانه هاشون انتخاب کردن !49

بعد از صبحانه و طی مسافت بیست دقیقه ای با ماشین به روستای خوش آب و هوای آهار رسیدیم و پیاده روی شروع شد.
!66
پس از گذشتن از بافت روستای آهار کم کم به حاشیه رودخانه های پیش کنک و شکراب که در انتهای روستا به هم میرسیدن، رسیدیم. !40
در طول مسیر حرکت به سمت امام زاده و آبشار از کنار رودخانه ها و جویبارها گذشتیم و در تمام مسیر صدای آب ما رو همراهی کرد و سر ذوق آوورد. :lol:

حدود یک ساعت و نیم بعد به امامزاده شکراب رسیدیم و بعد از زیارت و کمی استراحت به سمت آبشار حرکت کردیم

آبشار واقعا بی نظیر بود و تعدادی از همسفرا و از جمله خود ما رو هوایی کرد تا تنی به آب بزنیم که خوب فوق العاده سرد ولی در حین حال دلچسب بود !16
بعد از آب بازی به سمت پایین رودخونه حرکت کردیم و استقبال ترش و شیرین شهام با چایی آلبالویی که آماده کرده بود همه رو خوشحال کرد.
دو ساعتی برای صرف ناهار و استراحت اونجا موندیم و تا یادم نرفته، علی آقا مسافر خوبمون هم در فاصله ای که کنار رودخانه بودیم، همه رو با یه چای پر دود و ذغالی مهمون کرد که دستش درد نکنه !54
به سمت امامزاده برگشتیم و بعد از نماز به سمت روستای آهار راه افتادیم و در بین راه هم یه توقف کوتاه برای صرف چای در قهوه خانه داشتیم.

به روستای آهار رسیدیم و همه به سلامت سوار ماشین شدن و با یکم توو ترافیک موندن !14 به کرج برگشتیم و یه روز خوب و خاطره انگیز رو کنار هم گذروندیم )!1
محسن عمو لیدر برنامه !30
Last edit: 11 سال 7 ماه قبل by yalda.

• 0110
  • 0110's Avatar
11 سال 7 ماه قبل - 11 سال 7 ماه قبل #171 توسط 0110
خیلی خوش گذشت از آقا شهام و آقا محسن واقعا ممنونم
Last edit: 11 سال 7 ماه قبل by yalda.

• سجاد موبایل

• ...
  • ...'s Avatar
  • بازديد كننده
11 سال 7 ماه قبل #173 توسط ...
!22
ba salam kheyli aali bood. hame bahal boodan. tanx. makhsoosan az agha shaham o agha mohsen.

• نادر
  • نادر's Avatar
11 سال 7 ماه قبل - 11 سال 6 ماه قبل #174 توسط نادر
!35 باسلام به همه دوستان وهمسفران تورآبشارآهاروامامزاده شکراب وبخصوص راهنماهای توریابقولی عمو لیدرهاکه زحمات زیادی رادراین سفرمتحمل شده بودند. !59
دراین سفردلچسب که انجام گرفت بنظرم بعضی مطالبش مثل صبحانه خوردن دراین اردو!!بیشترتو چشم میامد: !60
1- حضوربموقع همسفرای باصفاوبااخلاق بویژه خانواده های محترم وآقای دکترودوستان اصفهونی درزمان حرکت ، البته ازحق نگذریم که آقای راننده مان هم خیلی باحوصله وباحال بودوهم دقت رانندگیش خوب بودوهم خاطرات جالبی داشت !25
2- صف ماشینهایی که درآزادی برای زدن گازوییل مثل ما ایستاده بودندهم بد نبود!!!!!!! !39
3- معرفی همسفرای خوبمان درماشین که انصافا کار قشنگی بود !15
4- امامزاده شکراب ، امامزاده غریبی که مسئولین محترم اداره اوقاف خیلی بهترازاینهامیتونن آنجاخدمات بدن! وزیارت دلچسب ومعنوی آنجا خیلی باحال بود که انشاالله هم خداوندبه لطف خودش قبول کنه وهم به علاقه منداش توفیق زیارت بده!
5- انجام امورخدماتی دراطراف امامزاده مثل سرویسهای دستشویی وآبگرمکن های خورشیدی خیلی جالب ومناسب بنظرمیرسید !49
6- دیدن آبشار آهاروفضای زیبای آنجا خیلی مصفابودکه تا آدم نبینه متوجه نمیشه !5
7- چای آلبالو هم که عمولیدرها حاضرکرده بودند عالی بود وصرف ناهارخودمان ودرکنارهم نشستن ،لطف دیگراین سفر بود ! !54
8- نماز ظهرآنهم درکنارامامزاده ازجمله کارهای دیدنی اردوبود بخصوص نمازخوندن عمو محسن(ایول الله)
9- درزمان برگشتن ، توقف درایستگاه بین راه وپذیرایی ،خیلی بامزه بود(دست عمو لیدرها درد نکنه) !24
10- البته جاداره ازبروبچه های دهیاری قصران وبویژه اهالی خونگرم ومهربون روستاهم تشکرمخصوص داشته باشم!!
11- اجرای پانتومیم درماشین هنگام برگشت بسیاردیدنی وزیبابود(آفرین) !31
چند پیشنهادبه دست اندرکاران این تور موفق :
- امروزه دوست ودشمن اعتراف دارندکه موسیقی سنتی بسیاربسیارآرامش بخشترازدیگرآهنگهاست !پس درماشینهاهم ازآنهااستفاده کنیم خیلی بهتره! مگه نه؟(اگه شک داری ازعموشهام بپرس) !65
- درتورهای گردشگری شما که اینقدرزیبابرگزار میشه وحتی برای محیط زیست تاکیدات درست وبجایی هم دارید ، بسته فرهنگی جاش خالیه! دمتون گرم !36
- اجرای برنامه های متنوع درصورت امکان درماشین مثل پانتومیم ومعرفی افرادوخاطره گویی واقعاجالبه مثلا تقدیرازمسن ترین وجوانترین افراد اردو و..... (دست مریزاد) !17
بسه دیگه خیلی شد!! درخاتمه وظیفه خودم میدونم که ازثبت نام کنندگان این تور وهمچنین تمامی برنامه ریزان ومجریان محترم پشت صحنه این تور،تشکروقدردانی کنم وبگم ( اجرشما با امام حسین علیه السلام)
مخلص همتون/حاج نادر
Last edit: 11 سال 6 ماه قبل by yalda.

• محسن
  • محسن's Avatar
11 سال 6 ماه قبل - 11 سال 6 ماه قبل #176 توسط محسن
سلام به همه ی دوستان و بزرگانی که به ما انقدر لطف دارن !28
من هم واقعا از همه ی مسافرای عزیز که انقدر با صفا و همراه بودن و با صحبت های گرم و مهربونشون به ما لطف داشتن ممنونم
جناب حاج نادر تمام صحبت های شما هم کاملا صحیح و درست بود و نکاتی هم که فرمودید به چشم و مطمئن باشید که برای انجام این پیشنهادات تمام تلاشمون رو میکنیم. :)

دوستان انشالله بتونیم توی تورهای بعدی هم در خدمتتون باشیم و دوباره یه روز خاطره انگیز رو در کنار هم داشته باشیم !25
پایدار و شاد باشید همگی !29
Last edit: 11 سال 6 ماه قبل by yalda.