× تصاویر و سفرنامه های اجرا شده در تابستان 91

مورخ چهارشنبه 91/4/28
راهنمای تور: نیما یاسینی

سلام دوستان عزیز
28 تیر برنامه ی تنگه واشی داشتیم، ساعت 6:10 بعد از رسیدن همسفرها حرکت کردیم. !59
از همون ابتادای سفر گروه خیلی سرحال و شاد بود که باعث شد همه همسفرا خیلی سریع با هم دوست و صمیمی شدن که خب برای من این مسئله خوشحال کننده بود! !17 آخه کار من آسون شد !30
بعد از صرف صبحانه برنامه ی معارفه رو اجرا کردیم و کلی شلوغ بازی کردیم و خندیدیم، جاتون خالی.
ظهر رسیدیم تنگه واشی و رودخانه پیمایی شروع شد. آب واقعا یخ بود !5 و جریان آب نسبت به قبل بیشتر بود و صد البته هیجانش هم خیلی بیشتر بود. !15

بعد از دو ساعت پیاده روی و صرف ناهار بین راه که خیلی چسبید رسیدیم به آبشار ساواشی.

با بچه ها همگی رفتیم زیر آبشار که خیلی سرد بود !16 همه شده بودیم مثل بستنی آلاسکا !1

اما به من که خیلی حال داد یه آبتنی مفصل بود. آب تنی با آبشار...! !67
ساعت 17:30 حرکت کردیم به سمت کرج که توی مسیر برگشت هم واقعا خوش گذشت. !29
راستی تا فراموش نکردم از پویای عزیز هم خیلی ممنونم !28 واقعا بودنش در این تور باعث شد که برنامه جذاب تر باشه.
به امید دیدار !24
Last edit: 11 سال 9 ماه قبل by yalda.