× تصاویر و سفرنامه های اجرا شده در تابستان 91

سفرنامه تور آبشار کرکبود طالقان
جمعه مورخ 91/6/10
راهنما تور : شهام نخبه زعیم
روز جمعه ساعت 7 البته با کمی تاخیر حرکت کردیم و راهی منطقه خوش آب و هوا طالقان شدیم در حین راه مثل همیشه با دوستان و همسفران جدید آشنا شدیم.
حدود ساعت 10 در کنار سد طالقان برای صرف صبحانه توقف کردیم و همزمان با تور دیگه البرز من که لیدرش ( آقا نیما ) بود رسیدیم. بعد از صرف صبحانه که خیلیم چسپید !49
در کنار سد عکس گرفتیم و بعدش به سمت روستای گلیرد که منزل آیت اله طالقانی در آنجا قرار داشت رفتیم.هوای طالقان گاهی ابری و گاهی آفتابی میشد که این باعث میشد زیاد گرم نشه حتی در وسط روز هم هوا مثل صبح زود خنک بود در کل هوا عالی بود !72
بعد از بازدید از خانه آیت الله طالقانی و گپ و گفتگو با اعضای گروه به طرف آبشار زیبای کرکبود حرکت کردیم .
مسیر آبشار حدود نیم ساعت پیاده روی داشت که بعضی ار همسفران ، اذعان خستگی میکردن ولی با اراده قوی که داشتند همگی تا آبشار اومدن و وقتی زیبایی آبشار رو دیدن !40 خستگی راه به کلی از یادشون رفت !17
ساعت 2 آبشار رو ترک کردیم و به سمت رستوران برای ناهار حرکت کردیم . بعد از خوردن ناهارمون, به سمت کرج حرکت کردیم و با توجه به تعطیلات چند روزه, جاده خیلی شلوغ بود ولی ما هم راننده خوب و با تجربه ای داشتیم که از مسیر هایی میرفت که ترافیک کمتری دارن . در نهایت ساعت 7 به کرج رسیدیم .
امید وارم به تک تک دوستان خوش گذشته باشه .
به امید دیدار مجدد شما خوبان. !28

Last edit: 11 سال 8 ماه قبل by yalda.