× سفرنامه تورها و تصاویر تابستان 92

تا حالا آبشار اسپه او اومدی بودی؟؟
بله
چه پیامی به دوستانی که صدات رو میشنوند داری؟؟
اینکه آبشار اسپه او دیگه نیان.....اه اه اه اه اه .....

فقط دوستانی که در این سفر همراه ما بودن معنی این جمله ها رو میفهمن.... !14 بگذریم

5شنبه صبح زود بار و بندیل رو بستیم و آماده سفر به دل جنگل های هزار جریب شدیم همه بچه ها مثل همیشه سر ساعت مقرر حاظر بودن و منتظر ماشین که با کمی تاخیر رسید و حرکت آغاز شد... !29
بعد از خوردن صبحانه و انجام معارفه و گذر از گردنه گدوک به ورسک رسیدیم که البته به خاطر کمی وقت توقف نداشتیم و در حین حرکت پل رو دیدیم و من کمی توضیحات در مورد پل و حوادث تاریخی اون دوران به بچه ها دادم... !70
ساعت 1 ظهر بود که برای ناهار خوردن در رستوران حاج حسن ساری توقف کردیم...

ناهار رو خوردیم و به سرعت به سمت مقصد نهایی حرکت کردیم توی مسیر برای خرید آخرین وسیله هایی که احتیاج بود توقف کردیم و بچه ها تا میتونستن نون بربری خریدن و البته سهیلا خانوم هم زحمت کشیدن جریمشون رو پرداخت کردن و برای همه بچه ها بستنی خریدن... !49
خلاصه بعد از عبور از بهشهر به سمت روستای غریب محله حرکت کردیم در حین عبور از جاده جنگلی دور نمای تالاب میانکاله هر ازچندگاهی از لای درخت های جنگلی پیدا میشد که بسیار زیبا و خاطره انگیز بود.. بالاخره به اول مسیر پیاده روی رسیدیم و کوله هارو به دوش کشیدیم و پیاده روی آغاز شد...

رودخونه از دل جنگل با صبر و حوصله و بدون شتاب به سمت پایین دست حرکت میکرد و چتر زیبای درخت ها سایه بون و همراه رودخونه منظره ای بسیار زیبا رو بوجود آورده بود. مناظر زیبا به حدی بود که دوستان و همراهان هر چند قدم برای گرفتن عکس توقف میکردند و باعث شد تا به موقع به محل مورد نظر برای کمپ زدن نرسیم و مکان دیگه ای رو قبل از رسیدن به آبشار برای کمپ انتخاب کنیم.. !13

شروع به زدن چادر ها کردیم و من و آقا محسن رفتیم واسه بچه ها آب آوردیم

در این مدت مهران و سارا و چندتا دیگه از بچه ها مشغول آماده کردن شامی متفاوت در جنگل بودن... ماهی شکم پر!!!! برای خودش پروسه ای داشت بیا و ببین و آخر هم بسیار بسیار خوشمزه شد که نگو و نپرس...

چایی ترش هیزمی و سیب زمینی آتیشی هم که قبل خواب دور آتیش نوش جان شد... آقا مرتضی و میثم وعلی آقا برای روشن کردن آتیش خیلی زحمت کشیدن دمشون گرم..

شب آرام با سکوت جنگل و صدای حرکت ملایم آب رودخونه و آواز پرنده ها خوابی بس شیرین و دلپذیر رو برای ما به ارمغان آورد... کاشکی می آورد... !4
خودتون میدونین چه گذشت سر فرصت در مورد این مسئله بحث خواهیم کرد.. !39
صبح خیلی زود ساعت 9!!!!! بعد از خوردن صبحونه و املت آتیشی آقا محسن به سمت آبشار اسپه او حرکت کردیم این شما و این رادیو اسپه او ببخشید آبشار اسپه او..

بعد از دیدن آبشار به سمت ماشین حرکت کردیم تا هر چه زودتر برای خوردن اکبر جوجه معروف ساری حاضر باشیم...

در مسیر برگشت جنگل مه آلود بسیار زیبا بود... مسابقه های داخل ماشین مثل همیشه داغ و پر هیجان برگزار شد .. !8 بچه های تهران با کمی ارفاق برنده بازی شدن متاسفانه.... !34 در آ خر هم که آش دوغ گدوک در مه و سرمای فراوان صرف شد تا لذتی دو چندان در مسیر برگشت نصیب همسفرای باحال البرزمن بشه... !47

در آخر از آقا فرید و مهران هم تشکر مینم که با ما همکاری زیادی داشتند و مهران با عکس های قشنگش خاطرات این سفر رو برای ما همیشه ماندنی کرد.... !46
طبیعت گرد مسئول با آگاهی کامل پا به طبیعت میزاره و سعی میکنه با کوچکترین تخریب طبیعت رو ترک بکنه و همواره تلاش میکنه تا برای بهبود محیط زیست قدم هایی هرچند کوچیک برداره... از همه شما ممنونم که در این مسیر با البرزمن همراه بودید... طبیعت زخم خورده ی ایران به شدت به توجه ما طبیعت دوستان احتیاج داره... !25

حالا بچه ها اگه گفتین من کیه ام !!!؟
من یه پرنده ام .... !30
كاربر(ان) زير تشكر كردند: ahmadi, سمیه, MBZ

10 سال 8 ماه قبل - 10 سال 8 ماه قبل #524 توسط ahmadi
ده میلیون جنس بخرید یازده میلیون تخفیف بگیرید... :blink: به نقل از دوستان...

واقعا خواب شیرین و دلپذیری بود..!! !7

با چنین دوستانی سفر کردن واقعا سعادت میخواست که نصیب من شد.... !35
از همه بچه های گروهمون ممنون....
Last edit: 10 سال 8 ماه قبل by alborzAD.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: alborzAD, travelloug, مرادی

• ناشناس
  • ناشناس's Avatar
10 سال 8 ماه قبل #525 توسط ناشناس
خیییییییییییییییییلللللییی خوش گذشت سفر ها تمو میشن و فقط یاد خاطرات و دلتنگیش میمونه تا سفر بعدی ... !27
بالا رفتن از آبشار بهترین قسمت این سفر بود من که خیلی کیف کردم .... این منم زیر دوش آبشار !72
از دست اندر کاران شام خوشمزه هم کمال تشکر را دارم مزش هنوز زیر دندونمِ !54

بهشهر ..... بهترین شهر.... !65

10 سال 8 ماه قبل - 10 سال 8 ماه قبل #527 توسط مرتضی
سلام دوستان !74 طبق معمول من جای کسانی رو که نیومدن خصوصا" دوست عزیزم رو که هر لحظه با رد شدن یک موتور به یادش می افتادیم، خالی میکنم :unsure:
بعدش باز از بچه های البرز من بابت اجرای کنسرت زنده، دیدنی، بی وقفه، متنوع، تبلیغاتی و خنده دار، که به صورت رایگان در اختیارمون گذاشتن صمیمانه به نیابت از بچه ها تشکر و قدر دانی میکنم !30 یک خواهش هم دارم که از این به بعد از این آپشن ها اگه داشتید زودتر بگید که لباس مناسب مهمونی بپوشیم !30 !24 از همین راه دور به قول دوستم که میگفت بذار دستتو ببوسم، دست همهء اونهایی رو که توی تهیهء اون شام خوشمزه کمک کردن میبوسم !54
با توجه به استقبال بی نظیر از رادیو اسپه او پیشنهاد میدم اسم البرز من رو به اسپه اوووووووی من تغییر بدید !40 !40
در آخر هم برای سلامتی اون دوستانی که نصف شب کتفشون در رفت و از سفر جا موندن دعا میکنیم !55 این هم نتیجهء شب زنده داری رادیو اسپه اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

این یک سری عکس جالب اسپه اوووویییییی

Last edit: 10 سال 8 ماه قبل by مرتضی.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: alborzAD, travelloug, سمیه, MBZ

• بهشهر بهترين شهر
  • بهشهر بهترين شهر's Avatar
10 سال 8 ماه قبل #528 توسط بهشهر بهترين شهر
Replied by بهشهر بهترين شهر on topic سفرنامه تور آبشار اسپه او مورخ 17 الی 92/5/18
دست البرز من درد نكنه عالي بودهمه رفتن كسي دورو برم نيست !48 اگه گفتي من كيم !40

• ناشناس
  • ناشناس's Avatar
10 سال 8 ماه قبل #529 توسط ناشناس
س ..... ککککشششششششششششششششش لا شششششش م شششششششششششششششششششششششششششششش
ببخشید دیگه رادیو اسپه اوووووو از این فاصله خوب موج نمیده !37
حقا که بودن تو بهترین شهر با بهترین آدم های روی زمین موهبتی بود که خداراشکر نصیب من شد !23
همسفرای عزیزم همتون عالی بودید و بهترین خاطره ها رو برای من به تصویر کشیدید !27
از آقا پویا و آقا شهام عزیز که خیلی برای آسایش ما زحمت کشیدند ممنونم و همینطور آقا محسن به خاطر مهربونیاش و صبحانه خوشمزه ای که برای ما تدارک دید !24
آقا مرتضی ایشالا تو سفر بعدی ما رو با میرزاقاسمی های مخصوص خودت سوپرایز کن .
آبشار عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود معرکه تر از اونی که تصور می کردم . صبح جنگل هم که با اون سکوت غیر منتظرش انگار رویا بود.
جای خانم مرادی و آقای سعیدی واقعا خالــــــــــــــی . ایشالا سفر های بعدی !17 !24