× سفرنامه تورها و تصاویر تابستان 92

ظهر که میشه پنجرتون وا میشه
شب که میشه پنجرتون وا میشه

صبح اولین روز آخرین ماه تابستان 92 برنامه تور آبشار کرکبود طالقان
صبح ساعت 7 طبق معمول سر وقت در محل حرکت حضور داشتیم و مسافران یکی بعد از دیگری می رسیدن، صبح زود بود و چهره ها خواب آلود. مثل این بود که هنوز بچه ها کامل از خواب بیدار نشده بودند !41
که البته از انتهای اتوبوس طنین آهنگ توسط پویای عزیز یکی از مسافرا به گوش کل اعضار می رسید، و کاملا مشخص بود که این گروه از مسافرای عزیزمون (بچه باحالا) خیلی بیشتر از اون چیزی که تصور می کردیم انرژی داشتن و تنها چیزی که میتونست این گروه جوان رو آرام کنه صبحانه البرزمن بود !49
حدود ساعت 9 کنار سد طالقان مشغول صرف صبحانه شدیم. که ناگفته نماند برخی از دوستان لیوان همراه نداشتن و صبحانه رو بدون چایی میل کردن !19 همینجا از همه طبیعت دوستان و مسافرای عزیز میخوام که حتما تووی تمام سفرها ظروف و لیوان شخصی غیر یکبار مصرف همراه داشته باشن، چون گروه طبیعت گردی البرزمن تمام تلاش خودش رو میکنه که برای حفظ محیط زیست از ظروف یکبار مصرف حتی المقدور استفاده نکنه !40
بعد از خوردن صبحانه و خرید راهی آبشارکرکبود شدیم.
به محض رسیدن به آبشار بچه ها کلی آب بازی کردن و همدیگرو خیس کردن !26 و دیگر دوستانمان در زیر سایه درخت استراحت می کردند
بعد از خوردن ناهار هم پانتومیم بازی کردیم که با باخت سنگین بچه باحالا همراه بود که با نتیجه ی قاطع 100 بر 0 بازنده پانتومیم شدن. !4
در مسیر برگشت هم بچه ها همچنان پر شور و انرژی بودند و با هم بازی های متعددی از جمله مشاعره که بیشتر شبیه مشاجره بود برگزار شد !8 که البته لازم به ذکر است که در بازی مشاجره به سبک البرزمن بچه باحالا با اختلاف خیلی کم از گروه دخانیات تونستن پیشی بگیرن و بازی رو ببرن و در خواندن ترانه میتونن بی رغیب باشن و صداشونو به دست رغابت بسپارن !29
یکی دیگه از سفرهای البرزمن هم با کلی خاطرات به پایان رسید تا سفر های بعد شما را به خدا میسپاریم !25

10 سال 8 ماه قبل - 10 سال 8 ماه قبل #561 توسط rparval
سلام !17
هر چقدرررررررررررررررر که اون روز خوش گدشت فرداش از دلمون در اومد بماند حالا :unsure:

درست ما باختیم پانتومیم رو اما جواب دادن دوستایی که تو بازی نبودن مارو بازوند اونم 1-0 نه اونی که شهام جان گفتن !39

هی ه پنجرتون وا میشه
ظهر که میشه پنجرتون وا میشه
شب که میشه پنجرتون وا میشه

فداتون !35
Last edit: 10 سال 8 ماه قبل by alborzAD.

10 سال 8 ماه قبل #562 توسط ahmadi
وای که چقد پنجرتون وا میشه !!!!

rparval اگر دوستانی که تو بازی نبودن جواب نمیدادن که شما 1000 به هیچ میباختین ...!!!! !4

به اون دوست خوش صدامون هم سلام برسون بگو یه سر بره آکادمی گوگوش ... حتما نفر اول میشه !1

10 سال 8 ماه قبل #563 توسط rparval
در کل براتون ارزوی موفقیت میکنم !11

• ناشناس
  • ناشناس's Avatar
  • بازديد كننده
10 سال 8 ماه قبل #564 توسط ناشناس
خیلی عالی بود مثل همیشه ما هر جا بریم بهمون خوش میگذره امیدوارم شادیهای دوستان عزیزم همیشه و همه جا پایدار باشه