× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 94

سفرنامه تور آبشار کلها
مورخ 94/5/27
راهنما: آرمان نظری

باری دیگر از سری برنامه های آب و ابشار استان البرز به دیدار از ابشار کلها رفتیم. !14
با تشکر از دوستان و همسفران که صبح به هنگام خودشان را رساندن و بدون تعلل خود را به جاده زدیم و با دوستان بیشتر اشنا شدیم تا به ساحل واریان رسیدیم و صبحانه ای نوش جان کردیم و از منظره و قایق ای که در امتداد سد حرکت میکرد لذت بردیم....

بعد از میل کردن صبحانه به مسیر برگشتیم و در ادامه به اشنایی با همسفران عزیز پرداختیم تا به مبدا مسیر برای پیاده روی رسیدیم. و دوستان اماده برای دل را زدن به رودخانه شدند تا خود را به ابهای روان کلها برسانیم

در همین ابتدای مسیراشکان جان همراه عزیز من در این تور همسفران را به چالش شناسایی گیاهان این منطقه دعوت کرد که با استقبال روبرو شد.... !60
در مسیر تنی به اب زدیم و در این هوای گرم تابستان ، گرما هوا را با اب سرد رودخانه شریک کردیم....
پس از اب بازی با همسفران و گذشتن از تنگه به محل استراحت رسیدیم

و در زیر درخت بید اتراق کردیم و با کمک کاپیتان این برنامه که در این سفر با ما همراه بود اتشی بپا کردیم و با چای محلی و نبات که زحمتش رو اشکان جان کشید و نعنایی که تازه از انجا چیدیم یک دمنوش درست و نوش جان کردیم...
امروز یه برنامه جدید جایگزین بازی داشتیم... بعد استراحت دیگر وقت بازگشت به خانه بود و خیلی زود به سمت ماشین برگشتیم...

کم کم این روز خیلی زیبا در کنار همسفران عزیزم رو به اتمام بود...
اینگونه ورقی دیگر از زندگانیمان ورق خورد و به خاطرات پیوست...
به امید دیداردوباه و خاطره سازی دیگر با شما همسفران خوبم

• آرمان نظری
  • آرمان نظری's Avatar
  • بازديد كننده
8 سال 8 ماه قبل #1371 توسط آرمان نظری
Replied by آرمان نظری on topic سفرنامه تور آبشار کلها مورخ 94/5/27
سلام به همسفرای عزیزم در این تور کلها امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه و خاطره خوبی در خاطر شما هک شده باشه به ارزو دیدار مجدد شما همسفران عزیزم !35