× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 94

مورخ 94/6/5
راهنما: محسن کاظمی

به نام حضرت دوست
پای در آخرین ماه از فصل تابستان گذاشتیم و پنجم شهریور آغاز سفری بود برای خیس شدن زیر آبشاری که برای رسیدن به آن دوساعت پیاده روی می طلبید.آبشار سنج ....
صبح پنج شنبه ساعت 7:30 همسفرانمون از مبدا میدان سپاه سوار بر ماشین آقا رضا شدنند و راهی مقصد شدیم. چون مقصد نزدیک بود مراسم معارفه و آشنایی به سرعت انجام شد و دوستان پر انرژی خودشون را کامل معرفی کردند و پس از گذشتن از جاده ای پرپیچ و خم به اول روستا رسیدیم

واز کنار روستاییان و خانه های پر از صفا و صمیمیت و سادگی گذشتیم و در کنار رودخانه ای زیبا و در باغی با صفا برای صرف صبحانه توقف کردیم. صبحانه ای متفاوت نیمروی ذغالی که خیلی عالی بود با چای ذغالی رو حرف کردیم

و با همسفران خوبمون به ادامه مسیر پرداختیم که پس از طی مسافت حدود یک ساعت به آبشاری زیبا به ارتفاع 15 متر با حوضچه زیر آن رسیدیم.

پس از یک استراحت کوتاه همسفران دل به دریا زده و تن به خنکای آب آبشار زدند از کوچکترین همسفرمون هانیا تا بزرگترها همه خیس شدن در آب سرد رو تجربه کردند.

حتی اون عده ای که نمی خواستند خیس بشن توسط دیگر دوستان طعم تجربه ایی لذت بخش را چشیدند .... خلاصه که ناهار صرف شد و چای ذغالی آرمان عزیز.... !26
در راه برگشت سکوت دلپذیر در طبیعت زیبا، لذت سفر را دوچندان کرد ، آرمان عزیز هم توضیحات تکمیلی رو داد و در ادامه به روستای تاریخی برغان رفتیم از دو چنار کهنسال بازدید کردیم و همه شاد و خندون از یک روز پر از هیجان به خانه برگشتیم..... !14
در پایان از آرین و آرمان عزیز کمال تشکر را دارم.