× تصاویر و سفرنامه های تورهای تابستان 95

سفرنامه تور قلعه رودخان مورخ 95/6/22

بیشتر
7 سال 7 ماه قبل - 7 سال 7 ماه قبل #1593 توسط travelloug
سفرنامه تور قلعه رودخان
مورخ 95/6/22
راهنما: میثم کریمی نیا




تو يه صبح دل انگيز تابستوني به همراه دو همكار خودم اشكان و سما و به اتفاق جمعي از همسفراي خوب البرز من مسير منطقه و قلعه زيباي قلعه رودخان رو در پيش گرفتيم. پس از صرف يه صبحانه خوشمزه، دوستان به معرفي خودشون پرداختن و همينطور از شيطنت ها و دسته گلايي كه دوران كودكيشون به آب دادند صحبت كردن. نزديكاي قلعه رودخان بوديم كه بارون دل انگيزي شروع شد و زيبايي مسير رو دو چندان كرد، باروني كه تا عصر و مدت حضور ما در منطقه قلعه رودخان همراهيمون مي كرد. در بين مسير توضيحاتي در مورد منطقه مورد بازديد و جاذبه هاي مسير داده شد تا به قلعه رودخان رسيديم.
پس از رسيدن به منطقه قلعه رودخان زير بارون دل انگيز تابستوني مسير قلعه رو در پيش گرفتيم، عبور از مسير سنگ فرش قلعه از ميون دكه هاي فروش آش و غذاهاي محلي اونم از دل يه جنگل زيبا همه و همه دلايلي بودن كه زيبايي مسير رو دو چندان مي كردن.
بخشي از دوستان تصميم گرفتن تا درپايين منتظر بمونن و بخشي همراه من به قلعه تشريف آوردن. بعد حدود يكساعت پياده روي به قلعه رسيديم و پس از توضيحاتي كه در مورد قلعه و تاريخچه اش به همسفرا داده شد همسفرا مشغول گرفتن عكساي يادگاري شدن.
تو آب انبار قلعه دور هم جمع شديم و از شنيدن نواي ساز دهني اشكان لذت برديم و يه اجراي گروهي هم با ساز زدن اشكان داشتيم كه خوب از كار در اومد.
نم نمك مسير بازگشت رو در پيش گرفتيم بعد سوار شدن به اتوبوس و تعويض لباسا رهسپار كرج شديم.
در بين مسير از دوستان پذيرايي به عمل اومد و دوستان مشغول بازي متارنه شدن كه البته حاصل اين رقابت تنگاتنگ نتيجه اي در بر نداشت.
شب هنگام به كرج رسيديم و اينگونه بود كه يه سفر ديگه تموم شد و تنها خاطره هاي خوبش باقي موند. !35





Last edit: 7 سال 7 ماه قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.194 ثانیه

نماد اعتماد الکترونیک

enamad

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک